Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Marciej123 op 29 december 2010, 18:03++++ heb ook t vuurwerk al vanaf vanmorgen binnen, Om 10 uur gelijk naar de winkel gegaan
Heb vanmiddag al afgestoken, En zal zo ook alvast een pijl doen en filmen
++++ heb ook t vuurwerk al vanaf vanmorgen binnen, Om 10 uur gelijk naar de winkel gegaan Heb vanmiddag al afgestoken, En zal zo ook alvast een pijl doen en filmen
Citaat van Freddytje op 29 december 2010, 18:07+++++ vuurwerk opgehaald om 12 uur opgehaald. Net ook een shock afgestoken lkkre knal
Verder nog mooie cakes gekocht. Morgen weer maar shock afsteken. Zo naar een feest van een vriend van me.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
+++++ vuurwerk opgehaald om 12 uur opgehaald. Net ook een shock afgestoken lkkre knal
Verder nog mooie cakes gekocht. Morgen weer maar shock afsteken. Zo naar een feest van een vriend van me.
Citaat van William op 29 december 2010, 21:21+ Gister New Kids Turbo geweest, wat een geweldige film! Wanneer komt Turbo 2?
+ Vandaag geschaatst!
+ Morgen 10 uur gelijk vuurwerk ophalen, vandaag naar Zena Tilburg geweest.
+ Oliebollen maken en tussendoor eten!
Wat een positief leventje heb ik toch ook
+ Gister New Kids Turbo geweest, wat een geweldige film! Wanneer komt Turbo 2?
+ Vandaag geschaatst!
+ Morgen 10 uur gelijk vuurwerk ophalen, vandaag naar Zena Tilburg geweest.
+ Oliebollen maken en tussendoor eten!
Wat een positief leventje heb ik toch ook
Citaat van Marciej123 op 30 december 2010, 00:06++++ Ik ga nu men nest in en nog ff een tijdje dev story spelen
++++ Ik ga nu men nest in en nog ff een tijdje dev story spelen
Citaat van Freddytje op 30 december 2010, 00:12Verslaafd lol , ik heb t al een dag niet gespeeld. Ik ga zo pitten, maar eerst nog kijken of ik een paar leuke apps kan vinden
Verslaafd lol , ik heb t al een dag niet gespeeld. Ik ga zo pitten, maar eerst nog kijken of ik een paar leuke apps kan vinden
Citaat van Marciej123 op 30 december 2010, 17:48---- zit nu in de mac en er zit al 10minuten een kind te janken.. heel irritant! --- de ouders doen er niks aan..
+++ mac
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
---- zit nu in de mac en er zit al 10minuten een kind te janken.. heel irritant! --- de ouders doen er niks aan..
+++ mac
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 30 december 2010, 18:28+ Vuurwerk opgehaald
+ Heerlijke oliebollen gebakken en gegeten, wie komt ze proeven?
- Nog hele nacht wachten op 31 december xd
+ Vuurwerk opgehaald
+ Heerlijke oliebollen gebakken en gegeten, wie komt ze proeven?
- Nog hele nacht wachten op 31 december xd