Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Erwin. op 27 november 2010, 13:01allerlei apps maar zal meeste zakelijk zijn idd, straks zal ik ingehuurd worden bij bedrijven om intranets te bouwen en apps te maken.
allerlei apps maar zal meeste zakelijk zijn idd, straks zal ik ingehuurd worden bij bedrijven om intranets te bouwen en apps te maken.
Citaat van William op 27 november 2010, 17:47Is er dan een manier om intern AppStore te verspreiden zonder ze in de AppStore te hebben?
Is er dan een manier om intern AppStore te verspreiden zonder ze in de AppStore te hebben?
Citaat van Erwin. op 27 november 2010, 20:31nope ik krijg volledige toegang tot de appstore met alle licenties enz die daar voor nodig zijn. baas betaald
nope ik krijg volledige toegang tot de appstore met alle licenties enz die daar voor nodig zijn. baas betaald
Citaat van Erwin. op 28 november 2010, 09:33yup anders moet je iphone jailbroken zijn om apps t installeren dus je moet wel via de appstore doen
maar weer back ontopic, heb je nog vragen PM maar.
+ ziet hier een beetje wit, de + is omdat ik vandaag niet weg hoef
yup anders moet je iphone jailbroken zijn om apps t installeren dus je moet wel via de appstore doen
maar weer back ontopic, heb je nog vragen PM maar.
+ ziet hier een beetje wit, de + is omdat ik vandaag niet weg hoef