Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Marciej123 op 16 november 2010, 21:43Vanalles en nog wat. Gewoon dagelijkse dingen nieuws. Sport uitgaan, Maar nog veel meer. (is de bedoeling
Vanalles en nog wat. Gewoon dagelijkse dingen nieuws. Sport uitgaan, Maar nog veel meer. (is de bedoeling
Citaat van William op 17 november 2010, 13:55--- Was eruitgestuurd omdat ik een jongen niet wou helpen met printen ( zei dat ik er geen zin in had )
En Heb al de heledag buikpijn + Het is verdomd koud :-[
--- Was eruitgestuurd omdat ik een jongen niet wou helpen met printen ( zei dat ik er geen zin in had )
En Heb al de heledag buikpijn + Het is verdomd koud :-[
Citaat van William op 17 november 2010, 17:13--- Was eruitgestuurd omdat ik een jongen niet wou helpen met printen ( zei dat ik er geen zin in had )
[..]
Kun je daar niet wat tegen doen, want dit slaat natuurlijk nergens op..
--- Was eruitgestuurd omdat ik een jongen niet wou helpen met printen ( zei dat ik er geen zin in had )
[..]
Citaat van William op 17 november 2010, 20:07--- Was eruitgestuurd omdat ik een jongen niet wou helpen met printen ( zei dat ik er geen zin in had )
[..]
Tja vond me mentor ook al , maar me lerares dacht : Hey hij heeft het als eerste uitgeprint dus hij kan hem wel helpen maar het was gewoon puur geluk wat ik had.
[..]
Tja vond me mentor ook al , maar me lerares dacht : Hey hij heeft het als eerste uitgeprint dus hij kan hem wel helpen maar het was gewoon puur geluk wat ik had.
Citaat van Heisenberg op 19 november 2010, 15:15++ = Aangenomen voor restaurant-mederwerker A1-plaza!
++ = Aangenomen voor restaurant-mederwerker A1-plaza!
Citaat van Marciej123 op 19 november 2010, 15:21Gefeliciteerd JFK!
En op A1 locatie, Doe je goed! O0
+++ WEEKEND!
Gefeliciteerd JFK! En op A1 locatie, Doe je goed! O0
+++ WEEKEND!
Citaat van Robin op 19 november 2010, 16:14Gefeliciteerd JFK!
+++ WEEKEND!
Lol, de A1 plaza is een wokrestaurant langs de A1... ;D
Gefeliciteerd JFK!
+++ WEEKEND!
Lol, de A1 plaza is een wokrestaurant langs de A1... ;D
Citaat van Marciej123 op 19 november 2010, 16:22Oh Verkeerd begrepen XD
Oh Verkeerd begrepen XD