Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 8 november 2010, 08:40++++ Begin later en ben eerder klaar met school vanwege PTA Week
---- PTA week en we beginnen vandaag met een Sollicitatiebrief voor het van Nederlands
++++ Begin later en ben eerder klaar met school vanwege PTA Week
---- PTA week en we beginnen vandaag met een Sollicitatiebrief voor het van Nederlands
Citaat van Marciej123 op 8 november 2010, 12:10Band lek gestoken ---
Wel vroeg uit +++
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Band lek gestoken ---
Wel vroeg uit +++
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 8 november 2010, 20:59-- : Vanaf 1 uur tot 7 uur school is dus niet gezond
--- : Weer een hevige last van me knie die mri scan moet maar snel komen ..
++ : gehoord dat ik donderdag vrij ben !
-- : Vanaf 1 uur tot 7 uur school is dus niet gezond
--- : Weer een hevige last van me knie die mri scan moet maar snel komen ..
++ : gehoord dat ik donderdag vrij ben !
Citaat van Marciej123 op 12 november 2010, 13:15+++ WEEKEND
--- kwam thuis, lag van DX op de mat (2 schermprotectors)
--- Alle 2 ongeloofelijk verneukd, Wat plakken die dingen voor geen meter zeg, Had ik het eigenlijk gingen die *** belletjes niet weg >
+++ WEEKEND
--- kwam thuis, lag van DX op de mat (2 schermprotectors)
--- Alle 2 ongeloofelijk verneukd, Wat plakken die dingen voor geen meter zeg, Had ik het eigenlijk gingen die *** belletjes niet weg >
Citaat van William op 13 november 2010, 11:06+++ vanavond verjaardag van me moeder die 50 wordt
-- me email adres is nu al voor de 2de keer geblokt door MS :s
+++ vanavond verjaardag van me moeder die 50 wordt
-- me email adres is nu al voor de 2de keer geblokt door MS :s
Citaat van Piet Hein op 16 november 2010, 14:49------------------------------------------------------ een brief gehad van Brein en daar wordt je niet vrolijk van
------------------------------------------------------ een brief gehad van Brein en daar wordt je niet vrolijk van