Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 3 september 2010, 12:12++++++++++ Weekend!!
++++++++++ Weekend!!
Citaat van William op 3 september 2010, 17:06++++ weekend
+++ heb vandaag 1 of andere test gedaan bij de fitness waaruit blijkt dat ik gezond ben heb alleen te weinig lichaamsvet maar dat wist ik al
++++ weekend
+++ heb vandaag 1 of andere test gedaan bij de fitness waaruit blijkt dat ik gezond ben heb alleen te weinig lichaamsvet maar dat wist ik al
Citaat van TereZz op 5 september 2010, 01:56+++++ Krijg bij meerdere shops mee, hoef niet meer moeilijk te doen buiten te wachten of mensen bellen enzoo
+++++ Krijg bij meerdere shops mee, hoef niet meer moeilijk te doen buiten te wachten of mensen bellen enzoo
Citaat van Zombymario op 5 september 2010, 07:45---- Morge naar schaal
+++ Lekker weer om te fietsen!
---- Morge naar schaal
+++ Lekker weer om te fietsen!
Citaat van William op 5 september 2010, 08:02+++ lekker weer, pas maar op als je in noord holland woont ik ga zo lekker brullen met me motor :cool2:
+++ lekker weer, pas maar op als je in noord holland woont ik ga zo lekker brullen met me motor :cool2:
Citaat van Marciej123 op 5 september 2010, 09:19+++++ gister gewonnen met karten.
+++++ zometeen iets leuks doen maar idunno wat dus kan ook een --- worden :zwaai:
+++++ gister gewonnen met karten.
+++++ zometeen iets leuks doen maar idunno wat dus kan ook een --- worden :zwaai: