Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 21 augustus 2010, 00:10+++ Eindelijk weekend, ik dacht dat de werkdag vandaag nooit over zou gaan...
+++++ Morgen twee keer proefrijden, één keer in een Peugeot 107 (die het wss toch niet wordt
) en één keer op een Kuota Kharma.
Als je al weet dat de Peugeot het waarschijnlijk niet wordt waarom ga je er dan wel in proef rijden ???
+++ Eindelijk weekend, ik dacht dat de werkdag vandaag nooit over zou gaan...
+++++ Morgen twee keer proefrijden, één keer in een Peugeot 107 (die het wss toch niet wordt
) en één keer op een Kuota Kharma.
Als je al weet dat de Peugeot het waarschijnlijk niet wordt waarom ga je er dan wel in proef rijden ???
Citaat van Demo op 21 augustus 2010, 00:39--- moet vandaag werken
---- ontzettend last van m'n rechterhand
+++ binnenkort nieuwe pc
--- is binnenkort
--- moet vandaag werken
---- ontzettend last van m'n rechterhand
+++ binnenkort nieuwe pc
--- is binnenkort
Citaat van William op 21 augustus 2010, 10:27++++ nieuwe achterbrug op me motor (lang leven garantie
)
+++ lekker gescheurd op de terug weg was totaal 1 uurtje bezig om me motor te halen ;D
++++ nieuwe achterbrug op me motor (lang leven garantie )
+++ lekker gescheurd op de terug weg was totaal 1 uurtje bezig om me motor te halen ;D
Citaat van Zombymario op 21 augustus 2010, 10:48--- Folders lopen
-------- Vakantie bijna afgelopen
+/- Best wel een beetje zin om naar school te gaan
--- Folders lopen
-------- Vakantie bijna afgelopen
+/- Best wel een beetje zin om naar school te gaan
Citaat van Heisenberg op 22 augustus 2010, 10:47++ = Sail was geweldig, maar erg druk.. Gelukkig zat ik op een boot
++ = Sail was geweldig, maar erg druk.. Gelukkig zat ik op een boot
Citaat van William op 22 augustus 2010, 10:59++ Mafia II gevonden + aan het downloaden
-- het duurt wel 2 uur voordat ik 4 parts heb , dus iemand een hotfile premium account voor mij?
++ Mafia II gevonden + aan het downloaden
-- het duurt wel 2 uur voordat ik 4 parts heb , dus iemand een hotfile premium account voor mij?
Citaat van Zombymario op 23 augustus 2010, 09:23--------- Laatste week van de vakantie
--------- Laatste week van de vakantie