Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 17 mei 2010, 12:42++++ Onverwacht de laatste 2 uur uitval gehad! dus in plaats van half 4, nu mooi om 1 uur uit
++++ Onverwacht de laatste 2 uur uitval gehad! dus in plaats van half 4, nu mooi om 1 uur uit
Citaat van Robin op 17 mei 2010, 13:13;D heb je ook die zwart witte met de doodshoofden ???
Euh, nee ben niet zo van de doodshoofden
Heb er een van J&J.
++++ NTK herkansing 8.1, hihi.
;D heb je ook die zwart witte met de doodshoofden ???
Euh, nee ben niet zo van de doodshoofden Heb er een van J&J.
++++ NTK herkansing 8.1, hihi.
Citaat van stefjuh op 17 mei 2010, 15:46++++++++++++ net geheugen bij mac mini bijgestoken, was een heel karwij hij ging namelijk niet zo goed open.
++++++++++++ net geheugen bij mac mini bijgestoken, was een heel karwij hij ging namelijk niet zo goed open.
Citaat van Heisenberg op 17 mei 2010, 17:59++ = HTC Desire EINDELIJK verstuurd. hopelijk heeft de postbode 8 euro terug
++ = HTC Desire EINDELIJK verstuurd. hopelijk heeft de postbode 8 euro terug
Citaat van Duken op 17 mei 2010, 18:49++ = HTC Desire EINDELIJK verstuurd. hopelijk heeft de postbode 8 euro terug
Hu? Hoe dan? Toch niet via GSMeasy? Dan heb je hem echt rete snel... ik wacht nog steeds
Hu? Hoe dan? Toch niet via GSMeasy? Dan heb je hem echt rete snel... ik wacht nog steeds
Citaat van Heisenberg op 17 mei 2010, 19:57++ = HTC Desire EINDELIJK verstuurd. hopelijk heeft de postbode 8 euro terug
Nee studentmobiel, maar bij GSMeasy is die achterlijk duur. Ik betaal 162 euro bij, bij dat bedrijf zou ik dan 240 euro moeten bij betalen :s
Nee studentmobiel, maar bij GSMeasy is die achterlijk duur. Ik betaal 162 euro bij, bij dat bedrijf zou ik dan 240 euro moeten bij betalen :s
Citaat van Marciej123 op 17 mei 2010, 21:08+++ via via regel je wat, en met goeie vrienden krijg je een blackberry gratis (alleen 7.50 voor unlocken) Die iets van 700 in NL kost.. Nu moet ik m nog even ophalen !
Als ik meer kan regelen, wil ik er best aan mensen hier verkopen!
+++ via via regel je wat, en met goeie vrienden krijg je een blackberry gratis (alleen 7.50 voor unlocken) Die iets van 700 in NL kost.. Nu moet ik m nog even ophalen ! Als ik meer kan regelen, wil ik er best aan mensen hier verkopen!