Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 12 april 2010, 07:53+/- : laatste weekje vakantie ^^
--: moet dringend nieuwe schoenen (als iemand webshop met mooie prijzen weet, pm aub )
++: zon
+/- : laatste weekje vakantie ^^
--: moet dringend nieuwe schoenen (als iemand webshop met mooie prijzen weet, pm aub )
++: zon
Citaat van Eagles op 12 april 2010, 11:26---/+ terug in het kikkerlandje
++ ff snel duken.nl checken
+++++++++++++++ veel bekende namen O0
+++++++++++++++++++modhok lekker spammen
---------------------- veel te veel ongelezen berichten
---/+ terug in het kikkerlandje
++ ff snel duken.nl checken
+++++++++++++++ veel bekende namen O0
+++++++++++++++++++modhok lekker spammen
---------------------- veel te veel ongelezen berichten
Citaat van Sander op 13 april 2010, 21:42Gefeliciteerd Tom en Kaasbroodje !
Feestje bouwen ?
++ Terug bij DukeN.nl
+++ Blij dat Eagles terug is
-- Morgen weer naar school
-+ Bijna Centraal Examen en Praktisch examen
Gefeliciteerd Tom en Kaasbroodje ! Feestje bouwen ?
++ Terug bij DukeN.nl
+++ Blij dat Eagles terug is
-- Morgen weer naar school
-+ Bijna Centraal Examen en Praktisch examen
Citaat van Zombymario op 14 april 2010, 08:36+++++ Doordat een misverstand ben ik niet opgehaald van om naar school te gaan en ben dus vrij!!!!!
+++++ Doordat een misverstand ben ik niet opgehaald van om naar school te gaan en ben dus vrij!!!!!
Citaat van svenholtman op 14 april 2010, 09:09+++++ Doordat een misverstand ben ik niet opgehaald van om naar school te gaan en ben dus vrij!!!!!
dan ga je toch fietsen
+++++ Doordat een misverstand ben ik niet opgehaald van om naar school te gaan en ben dus vrij!!!!!
dan ga je toch fietsen
Citaat van Zombymario op 14 april 2010, 09:11+++++ Doordat een misverstand ben ik niet opgehaald van om naar school te gaan en ben dus vrij!!!!!
dan ga je toch fietsen
Dat duur 2 uur.
Dus nee, ik neem vandaag ff lekker vrij ;D
dan ga je toch fietsen
Dat duur 2 uur. Dus nee, ik neem vandaag ff lekker vrij ;D
Citaat van Zombymario op 19 april 2010, 15:04-------------- Heb gta 4 besteld maar in plaats van 1-3 werkdagen stond wat ik per ongeluk had gelezen staat er 1-3 weken. Kan ik dus lekker lang gaan wachten >
-------------- Heb gta 4 besteld maar in plaats van 1-3 werkdagen stond wat ik per ongeluk had gelezen staat er 1-3 weken. Kan ik dus lekker lang gaan wachten >