Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 21 juni 2008, 15:51He drum jij ook?
Ik ook namelijk
Ja, zon 6 jaar nu... vandaag dus een optreden gehad met 16 andere drummers. Was echt heel gaaf
hoelang doe jij het al dan?? ;D
He drum jij ook?
Ik ook namelijk
Ja, zon 6 jaar nu... vandaag dus een optreden gehad met 16 andere drummers. Was echt heel gaaf
hoelang doe jij het al dan?? ;D
Citaat van William op 21 juni 2008, 16:14Ben er na 5 jaar mee gestopt, maar zit regelmatig nog achter m'n drumkit O0
dan ben je toch niet gestopt ?? :-[
Je bedoelt les nemen neem ik aan?
Zolang je maar blijft drummen man O0 ;D
Ben er na 5 jaar mee gestopt, maar zit regelmatig nog achter m'n drumkit O0
dan ben je toch niet gestopt ?? :-[
Je bedoelt les nemen neem ik aan? Zolang je maar blijft drummen man O0 ;D
Citaat van Robin op 21 juni 2008, 16:18Ik heb 5 jaar les gehad en toen boeide mij de lesstof niet meer. Nu drum ik lekker mee op nummers die ik leuk vind en vogel zelf alle drums uit enzo. Veel leuker!
Maar 16 jaar, dan heb je toch wat meer skils als ik denk ik.
Ik heb 5 jaar les gehad en toen boeide mij de lesstof niet meer. Nu drum ik lekker mee op nummers die ik leuk vind en vogel zelf alle drums uit enzo. Veel leuker!
Citaat van William op 21 juni 2008, 16:29Ik heb 5 jaar les gehad en toen boeide mij de lesstof niet meer. Nu drum ik lekker mee op nummers die ik leuk vind en vogel zelf alle drums uit enzo. Veel leuker!
lees het nog is goed :2funny:
Ik heb 5 jaar les gehad en toen boeide mij de lesstof niet meer. Nu drum ik lekker mee op nummers die ik leuk vind en vogel zelf alle drums uit enzo. Veel leuker!
Citaat van Farid. op 21 juni 2008, 16:35Ik heb 5 jaar les gehad en toen boeide mij de lesstof niet meer. Nu drum ik lekker mee op nummers die ik leuk vind en vogel zelf alle drums uit enzo. Veel leuker!
haha, lekker bezig Robin ;D
Citaat van Robin op 21 juni 2008, 16:41haha, lekker bezig Robin ;D
Haha, ja oke daar heb je me Farid ;D!
@Henkie, ja je zei het goed. Ik ben gestopt met les.
Citaat van Farid. op 21 juni 2008, 16:43haha, lekker bezig Robin ;D
dat bedoelt hij volgens mij niet
hij bedoelt denk ik dat jij zij:
terwijl hij 6 jaar had
dat bedoelt hij volgens mij niet
hij bedoelt denk ik dat jij zij:
terwijl hij 6 jaar had
Citaat van William op 21 juni 2008, 21:40--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------oranje eruit tegen Rusland
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++de gedacht dat nederland gewonnen heeft van frankrijk (4-1) en Italie (3-0 ) en laat dat wel de nmr 3 en 2 van de wereld zijn dus marco je blijft de held
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------oranje eruit tegen Rusland
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++de gedacht dat nederland gewonnen heeft van frankrijk (4-1) en Italie (3-0 ) en laat dat wel de nmr 3 en 2 van de wereld zijn dus marco je blijft de held