Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Marciej123 op 27 januari 2010, 15:42---- Pas net uit,
+++ volgens mij geen huiswerk.
---- Het is onwijs koud!
---- Pas net uit,
+++ volgens mij geen huiswerk.
---- Het is onwijs koud!
Citaat van Heisenberg op 27 januari 2010, 16:19+ = Cijfers gaan goed
+ = Cijfers gaan goed
Citaat van William op 27 januari 2010, 22:09--- gaap. klote stage
Waar loop je stage ???
+++ zo lekker slapen :slaap:
+++ bijna weekend
--- gaap. klote stage
Waar loop je stage ???
+++ zo lekker slapen :slaap:
+++ bijna weekend
Citaat van William op 27 januari 2010, 22:37-- klote zooi, de verzekering stopt binnenkort met het vergoeden van m'n ortho omdat ze bijna het begrootte bedrag hebben uitgekeerd. Kan ik die vent van m'n eigen geld gaan betalen.....
-- klote zooi, de verzekering stopt binnenkort met het vergoeden van m'n ortho omdat ze bijna het begrootte bedrag hebben uitgekeerd. Kan ik die vent van m'n eigen geld gaan betalen.....
Citaat van Duken op 28 januari 2010, 07:33+ donderdag! Dat is bijna vrijdag dus bijna weekend!
+ even het forum aan het doorspitten, altijd gezellig
+ donderdag! Dat is bijna vrijdag dus bijna weekend!
+ even het forum aan het doorspitten, altijd gezellig
Citaat van William op 28 januari 2010, 14:44Dat betalen je ouders toch?
Nee, ze vinden dat ik m'n beugel niet goed genoeg draag enzo, gaat ook een beetje moeilijk als tie kwijt is....
++ iPad, mag hem gaan kopen, nu alleen even uitzoeken hoe het met die 3G versie zit hier in Nederland.
Ik kan mn geld beter in zo iets investeren, dan kan de ortho op mijn rekening niks weghalen
Dat betalen je ouders toch?
Nee, ze vinden dat ik m'n beugel niet goed genoeg draag enzo, gaat ook een beetje moeilijk als tie kwijt is....
++ iPad, mag hem gaan kopen, nu alleen even uitzoeken hoe het met die 3G versie zit hier in Nederland.
Ik kan mn geld beter in zo iets investeren, dan kan de ortho op mijn rekening niks weghalen