Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Robbert op 22 januari 2010, 15:50---------- Moest gister Frans Proefwerk inhalen, dacht dat de leraar hem al had nagekeken dus neem hem mij. Ik geef het proefwerk vandaag aan hem. Had er voor de rest helemaal niets mee gedaan, alleen in me tas laten zitten. Zegt hij, ja doe maar opnieuw, de volgende les. >
Vond de toets eigenlijk wel goed gaan, dacht YES een 8 (2x). Want sta nu een 5,3 ervoor, dus zou mooi opgehaald moeten zijn. (De derde keer dat ik hem nu dus moet maken, maar wel andere versie.
)
++++++ Mag mijn Biologie Proefwerk thuis maken en informatie van Internet gebruiken.
------- Volgende week elke dag wel een of meer toetsen.
---------- Moest gister Frans Proefwerk inhalen, dacht dat de leraar hem al had nagekeken dus neem hem mij. Ik geef het proefwerk vandaag aan hem. Had er voor de rest helemaal niets mee gedaan, alleen in me tas laten zitten. Zegt hij, ja doe maar opnieuw, de volgende les. > Vond de toets eigenlijk wel goed gaan, dacht YES een 8 (2x). Want sta nu een 5,3 ervoor, dus zou mooi opgehaald moeten zijn. (De derde keer dat ik hem nu dus moet maken, maar wel andere versie.
)
++++++ Mag mijn Biologie Proefwerk thuis maken en informatie van Internet gebruiken.
------- Volgende week elke dag wel een of meer toetsen.
Citaat van William op 22 januari 2010, 18:27+++ vanavond spoten
+++ heb vandaag op me werk geholpen met het slopen van het oude kantoor :knuppel:
+++ vanavond spoten
+++ heb vandaag op me werk geholpen met het slopen van het oude kantoor :knuppel:
Citaat van Heisenberg op 22 januari 2010, 18:32++ = Lite Touch is er!
++ = Lite Touch is er!
Citaat van Schaapje op 22 januari 2010, 21:17----- volgende week proefwerkweek
--- morgen naar Duitsland om een keuken uit te zoeken.
++++ we hebben eindelijk de vergunningen voor de verbouw van ons huis. Ik krijg nu een vet grote slaapkamer: 22,5 m2!
+ training(voetbal) is weer begonnen.
-- de grond was bevroren :s
----- volgende week proefwerkweek
--- morgen naar Duitsland om een keuken uit te zoeken.
++++ we hebben eindelijk de vergunningen voor de verbouw van ons huis. Ik krijg nu een vet grote slaapkamer: 22,5 m2!
+ training(voetbal) is weer begonnen.
-- de grond was bevroren :s
Citaat van Robbert op 22 januari 2010, 22:20+/- Morgen vroeg opstaan om me PC te formatteren en alles te installeren weer door een Virus in me Windows map. (SVCHOST.EXE)
------ Tot nu toe nog elke twee minuten virusmelding van Avast.
++++ Zondag wedstrijd en tafelen.
+/- Morgen vroeg opstaan om me PC te formatteren en alles te installeren weer door een Virus in me Windows map. (SVCHOST.EXE)
Citaat van William op 22 januari 2010, 22:43+/- Morgen vroeg opstaan om me PC te formatteren en alles te installeren weer door een Virus in me Windows map. (SVCHOST.EXE)
SVCHOST, heb ik ook gehad, blijft een stom kut ding, hoe kom ijj dr aan, verkeerd iets gedownload?
heb me pc geformatteerd en weg is ie
ik zou ook maar geenw verwisselbare schijven op je pc gooien, gaan direct besmet zijn/
+/- Morgen vroeg opstaan om me PC te formatteren en alles te installeren weer door een Virus in me Windows map. (SVCHOST.EXE)
SVCHOST, heb ik ook gehad, blijft een stom kut ding, hoe kom ijj dr aan, verkeerd iets gedownload?
heb me pc geformatteerd en weg is ie
ik zou ook maar geenw verwisselbare schijven op je pc gooien, gaan direct besmet zijn/
Citaat van William op 23 januari 2010, 08:58wat is dat svchost precies?
- echt zwaar kut geslapen
- mijn kamer is echt een rotzooi
+ zometeen naar verjaardag
wat is dat svchost precies?
- echt zwaar kut geslapen
- mijn kamer is echt een rotzooi
+ zometeen naar verjaardag
Citaat van Robbert op 23 januari 2010, 09:30----- Al sinds 8 ur bezig om me PC te formateren en Windows te installeren.
+++++ Hopen dat de virus eraf is.
++++++++ Zit nu dus maar op me laptop.
----- Al sinds 8 ur bezig om me PC te formateren en Windows te installeren.
+++++ Hopen dat de virus eraf is.
++++++++ Zit nu dus maar op me laptop.