do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 281 of 466Volgende

---------- Moest gister Frans Proefwerk inhalen, dacht dat de leraar hem al had nagekeken dus neem hem mij. Ik geef het proefwerk vandaag aan hem. Had er voor de rest helemaal niets mee gedaan, alleen in me tas laten zitten. Zegt hij, ja doe maar opnieuw, de volgende les. >:( Vond de toets eigenlijk wel goed gaan, dacht YES een 8 (2x). Want sta nu een 5,3 ervoor, dus zou mooi opgehaald moeten zijn. (De derde keer dat ik hem nu dus moet maken, maar wel andere versie. ;))

++++++ Mag mijn Biologie Proefwerk thuis maken en informatie van Internet gebruiken.

------- Volgende week elke dag wel een of meer toetsen.

+++ vanavond spoten

+++ heb vandaag op me werk geholpen met het slopen van het oude kantoor  :knuppel:

++ = Lite Touch is er!

----- volgende week proefwerkweek

--- morgen naar Duitsland om een keuken uit te zoeken.

++++ we hebben eindelijk de vergunningen voor de verbouw van ons huis. Ik krijg nu een vet grote slaapkamer: 22,5  m2!

+ training(voetbal) is weer begonnen.

-- de grond was bevroren  :s

+/- Morgen vroeg opstaan om me PC te formatteren en alles te installeren weer door een Virus in me Windows map. (SVCHOST.EXE)

------ Tot nu toe nog elke twee minuten virusmelding van Avast.

++++ Zondag wedstrijd en tafelen.

+ extra lang weekend 3 dagen 'vrij' :)

---- moet nog veel doen voor school in die dagen :s

+/- Morgen vroeg opstaan om me PC te formatteren en alles te installeren weer door een Virus in me Windows map. (SVCHOST.EXE)

------ Tot nu toe nog elke twee minuten virusmelding van Avast.

++++ Zondag wedstrijd en tafelen.

SVCHOST, heb ik ook gehad, blijft een stom kut ding,  hoe kom ijj dr aan, verkeerd iets gedownload?

heb me pc geformatteerd en weg is ie :P

ik zou ook maar geenw verwisselbare schijven op je pc gooien, gaan direct besmet zijn/

wat is dat svchost precies?

- echt zwaar kut geslapen

- mijn kamer is echt een rotzooi

+ zometeen naar verjaardag

+ Straks Makro

++ Verveel me nu eens eindelijk niet... :P

- Voor maandag veel huiswerk

----- Al sinds 8 ur bezig om me PC te formateren en Windows te installeren.

+++++ Hopen dat de virus eraf is.

++++++++ Zit nu dus maar op me laptop.

VorigePage 281 of 466Volgende