Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 19 januari 2010, 18:09Wat ik had gehoord was de afdelingsleider zijn vrouw lag op sterven, en toen heeft die samen met zijn vrouw zelfmoord gepleegd? Weet niet zeker of dat het precieze verhaal is.
Wat ik had gehoord was de afdelingsleider zijn vrouw lag op sterven, en toen heeft die samen met zijn vrouw zelfmoord gepleegd? Weet niet zeker of dat het precieze verhaal is.
Citaat van Robin op 19 januari 2010, 18:27Dat is min of meer wel waar 't op neer komt ja. Vandaag was de crematie, vrijdag herdenkinsdienst bij ons op school.
Dat is min of meer wel waar 't op neer komt ja. Vandaag was de crematie, vrijdag herdenkinsdienst bij ons op school.
Citaat van William op 19 januari 2010, 19:34++ eerste 2 uur uitval gehad
+ meer informatie opgezocht voor me nieuwe Xbox 360
- half 4 uit
---- volgende week proefwerkweek
++ eerste 2 uur uitval gehad
+ meer informatie opgezocht voor me nieuwe Xbox 360
- half 4 uit
---- volgende week proefwerkweek
Citaat van Duken op 20 januari 2010, 09:03+ Blij dat ik niet meer die gekke studie boeken hoef door te nemen zoals vroegah.
+ Heeft een lekkere bak koffie
+ Blij dat ik niet meer die gekke studie boeken hoef door te nemen zoals vroegah.
Citaat van Robin op 20 januari 2010, 09:04+ Blij dat ik niet meer die gekke studie boeken hoef door te nemen zoals vroegah.
Nijgt naar -6 reputatiepunten :duivel:
+ Blij dat ik niet meer die gekke studie boeken hoef door te nemen zoals vroegah.
Nijgt naar -6 reputatiepunten :duivel:
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2010, 12:55+++ ziek(nep ziek)
+++ niet naar school
--- Me ma heeft oplader van me laptop meegenomen :-[
Dus heb niet zo veel de tijd op me accu :s
+++ ziek(nep ziek)
+++ niet naar school
--- Me ma heeft oplader van me laptop meegenomen :-[
Dus heb niet zo veel de tijd op me accu :s
Citaat van Zombymario op 20 januari 2010, 12:57+++++ Zit ff lekker achter de pc
+++++ Zit ff lekker achter de pc