Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Marciej123 op 16 januari 2010, 17:09Yeees, morge top dag voor me, match tegen de dogs, die eerste in het klassement staan, we gaan winne O0
Voetbal? basketbal? iets anders?
Yeees, morge top dag voor me, match tegen de dogs, die eerste in het klassement staan, we gaan winne O0
Voetbal? basketbal? iets anders?
Citaat van William op 16 januari 2010, 17:20mijn vrienden een zijn been licht open en de ander kwam er met zijn ballen tegen aan :-[
en andere mensen die daar ook waren maar die ken ik niet
Misschien moeten jullie beter uit kijken van plaats dat arme boompje :friends: om te hakken
mijn vrienden een zijn been licht open en de ander kwam er met zijn ballen tegen aan :-[
en andere mensen die daar ook waren maar die ken ik niet
Misschien moeten jullie beter uit kijken van plaats dat arme boompje :friends: om te hakken
Citaat van William op 16 januari 2010, 17:25wil ik wel maar dat boompje staat gewoon op een rot plak dat ie bijna niet te ontwijken is :s
wil ik wel maar dat boompje staat gewoon op een rot plak dat ie bijna niet te ontwijken is :s
Citaat van Schaapje op 16 januari 2010, 17:46Inline-hockey,
Wij spelen harder als ice hockey
Wh0t dat lijkt me vet.
Ik wou dat we dat hier ook hebben!
Inline-hockey,
Wij spelen harder als ice hockey
Wh0t dat lijkt me vet.
Ik wou dat we dat hier ook hebben!
Citaat van William op 16 januari 2010, 18:37+ nieuw bureau
- Duken.nl gaat zo offline en ik verveel me, nja ik zie wel wat ik zo ga doen
+ nieuw bureau
- Duken.nl gaat zo offline en ik verveel me, nja ik zie wel wat ik zo ga doen
Citaat van William op 17 januari 2010, 10:31Dat is jammer, zelf wil ik op een vecht sport maar de 2 die je bij ons in het dorp heb zijn op vrijdag avond :-[ en dat werkt niet heb het geprobeerd
+++ was wel een gezellig avond
+++ nieuwe forum ziet er erg goed uit O0
Dat is jammer, zelf wil ik op een vecht sport maar de 2 die je bij ons in het dorp heb zijn op vrijdag avond :-[ en dat werkt niet heb het geprobeerd
+++ was wel een gezellig avond
+++ nieuwe forum ziet er erg goed uit O0