Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Robin op 18 juni 2008, 19:12Eurhm, dan moet ik even nadenken.
Het was die tijd een drukke periode en ik was redelijk actief op het forum en had al wat zinvolle handleidingen (ConvertXtoDVD, Xbox + ps2 + wii games branden) gemaakt. En toen had Michiel voorgesteld of ik de crew kon joinen. Toen was het al redelijk druk @ de modjes, maar nu zijn bijvoorbeeld Impy, Michiel, Marcel (overigens lang niks meer van marcel gehoord jongens?), Yvon iets minder aanwezig en daar zijn Tom & daar springen Tom & Ik een beetje voor in.
Als het niet klopt moet iemand het even melden
Eurhm, dan moet ik even nadenken.
Het was die tijd een drukke periode en ik was redelijk actief op het forum en had al wat zinvolle handleidingen (ConvertXtoDVD, Xbox + ps2 + wii games branden) gemaakt. En toen had Michiel voorgesteld of ik de crew kon joinen. Toen was het al redelijk druk @ de modjes, maar nu zijn bijvoorbeeld Impy, Michiel, Marcel (overigens lang niks meer van marcel gehoord jongens?), Yvon iets minder aanwezig en daar zijn Tom & daar springen Tom & Ik een beetje voor in.
Als het niet klopt moet iemand het even melden
Citaat van Heisenberg op 18 juni 2008, 19:25Haha dat is wel grappig om te weten
Haha dat is wel grappig om te weten
Citaat van Duken op 18 juni 2008, 19:36Mmm ik denk dat marcel nog op een training is. Maar dat speelt nu al een paar weken. Waar zou hij uitspoken?
Mmm ik denk dat marcel nog op een training is. Maar dat speelt nu al een paar weken. Waar zou hij uitspoken?
Citaat van Robin op 18 juni 2008, 19:39Ohja, training. Maar dat is toch al een tijdje geleden.. ????
Nouja, zal wel weer goedkomen.. O0
Ohja, training. Maar dat is toch al een tijdje geleden.. ????
Nouja, zal wel weer goedkomen.. O0
Citaat van William op 19 juni 2008, 08:37Ja Robin. Je gaat wel erg snel. Ik ben hier 2 maand en heb 320 berichtjes. Laatste keer dat ik naar jou berichten keek. Had je 3800 dacht ik.
Ja Robin. Je gaat wel erg snel. Ik ben hier 2 maand en heb 320 berichtjes. Laatste keer dat ik naar jou berichten keek. Had je 3800 dacht ik.
Citaat van William op 19 juni 2008, 12:46+++++++++++++++++++++ morgen laatse dag. dan VAKANTIE.!
@Cédric: Waar woon jij?
In het rotland België
+++++++++++++++++++++ morgen laatse dag. dan VAKANTIE.!
@Cédric: Waar woon jij?
In het rotland België
Citaat van Heisenberg op 19 juni 2008, 13:22+ = Respect: Boulahrouz blijft bij oranje O0
+ = Zin in Portugal - Duitsland
-- = Echt vies weer hier >
-- = Blessure aan mijn dij
++ = Laatste tijd geen storingen van Ziggo
++ = Net te horen dat pas mijn zomervakantie is afgelopen op 3 September :geheim:
-- = Heb nog een toetsweek te gaan
+ = Respect: Boulahrouz blijft bij oranje O0
+ = Zin in Portugal - Duitsland
-- = Echt vies weer hier >
-- = Blessure aan mijn dij
++ = Laatste tijd geen storingen van Ziggo
++ = Net te horen dat pas mijn zomervakantie is afgelopen op 3 September :geheim:
-- = Heb nog een toetsweek te gaan