Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 27 december 2009, 11:17+++++++ Mn moeder heeft een Mac gekocht voor mn Pa voor kerst!!!!!!!!
+++++++ mag m mee op gaan halen bij MediaMarkt
+++++++ Mag m straks start klaar maken!
Iemand nog Mac tips?
+++++++ Mn moeder heeft een Mac gekocht voor mn Pa voor kerst!!!!!!!!
+++++++ mag m mee op gaan halen bij MediaMarkt
+++++++ Mag m straks start klaar maken!
Iemand nog Mac tips?
Citaat van Robin op 27 december 2009, 12:47Niks, hoop dat OSX je (moeder/vader)bevalt.
Shortcuts die je veel gaat gebruiken zijn:
CMD (appeltje) + W
CMD (appeltje) + Q
Expose (bij mij F7)
Spaces CMD + 1 of 2 of 3 of etc...
Niks, hoop dat OSX je (moeder/vader)bevalt.
Shortcuts die je veel gaat gebruiken zijn:
CMD (appeltje) + W
CMD (appeltje) + Q
Expose (bij mij F7)
Spaces CMD + 1 of 2 of 3 of etc...
Citaat van Heisenberg op 29 december 2009, 19:01+ = Starlight! :drank:
+ = Starlight! :drank:
Citaat van William op 29 december 2009, 19:59++ = 64 euro verdiend met: ''Namens Netwerk VSP wens ik u een Gelukkig Nieuwjaar. En ik doe het met een vriend. dus totaal ongeveer 128 euro over 144 huizen, en niet iedereen was nog thuis..
++ = 64 euro verdiend met: ''Namens Netwerk VSP wens ik u een Gelukkig Nieuwjaar. En ik doe het met een vriend. dus totaal ongeveer 128 euro over 144 huizen, en niet iedereen was nog thuis..
Citaat van Farid. op 29 december 2009, 20:57++ = 64 euro verdiend met: ''Namens Netwerk VSP wens ik u een Gelukkig Nieuwjaar. En ik doe het met een vriend. dus totaal ongeveer 128 euro over 144 huizen, en niet iedereen was nog thuis..
Heb je dat nu pas gedaan? :-[
--Niks te doen :s
++ = 64 euro verdiend met: ''Namens Netwerk VSP wens ik u een Gelukkig Nieuwjaar. En ik doe het met een vriend. dus totaal ongeveer 128 euro over 144 huizen, en niet iedereen was nog thuis..
Heb je dat nu pas gedaan? :-[
--Niks te doen :s
Citaat van Pctje op 29 december 2009, 21:46-------------------------------------------------------------------------------------- k*t woute x.x boete voor wat illegaal vuurwerk. nichten...
----- morgen stage
---- facking chagerijnig x.x
-------------------------------------------------------------------------------------- k*t woute x.x boete voor wat illegaal vuurwerk. nichten...
----- morgen stage
---- facking chagerijnig x.x
Citaat van Pctje op 29 december 2009, 22:20Nou kyk.
Ik woon in nieuwbouw wijk dus redelijk wat jong volk daar.
(met daaronder ik dus). Ik had nogal drukke dag op stage gehad en mn maten vroegen van beter gaan we nog ff buiten vuurwerk afsteken. Naja best leuk, dus ik mee. En tja wij vuurwerk afsteken.. Met groep van 12 man. Vervolgens lopen dr mensen langs in burger. (de politie) En tja weten wij veel.. Dus een maat van me steekt heel vrolijk een italiaansebom aan en wij rennen. Die gasten erop eens achteraan en van andere kant opeens ook woute. Dus ja wij ingesloten keiharde knal. Dus die gasten ja politie laat legitimatie zijn en wij allemaal id laten zien. Ik moet nu dus wachten op boete kan geen halt want ben al 18. (had alsnog voor boete gekozen.) Maar khoop alleen niet op strafblad. Maargoed 8 moeten er naar halt rest heeft boete. Verder 2 pakjes nitraten + 4 supervlinders afgepakt. Dusja boete voor mij is minimaal 50 euro hadk gehoord. Hoe en wat verder word afgehandeld door officier van justitie x.x'
Als ik de hoogte weet zalk em wel vertellen. Maarja wel gay. 2 dagen voor oud en nieuw en dan zeiken. tis maar 1x per jaar oud en nieuw sjongejonge
Ik leefde wel lang maar momenteel niet gelukkig.
Einde.
Mijn mooie verhaal x.x
Nou kyk.
Ik woon in nieuwbouw wijk dus redelijk wat jong volk daar.
(met daaronder ik dus). Ik had nogal drukke dag op stage gehad en mn maten vroegen van beter gaan we nog ff buiten vuurwerk afsteken. Naja best leuk, dus ik mee. En tja wij vuurwerk afsteken.. Met groep van 12 man. Vervolgens lopen dr mensen langs in burger. (de politie) En tja weten wij veel.. Dus een maat van me steekt heel vrolijk een italiaansebom aan en wij rennen. Die gasten erop eens achteraan en van andere kant opeens ook woute. Dus ja wij ingesloten keiharde knal. Dus die gasten ja politie laat legitimatie zijn en wij allemaal id laten zien. Ik moet nu dus wachten op boete kan geen halt want ben al 18. (had alsnog voor boete gekozen.) Maar khoop alleen niet op strafblad. Maargoed 8 moeten er naar halt rest heeft boete. Verder 2 pakjes nitraten + 4 supervlinders afgepakt. Dusja boete voor mij is minimaal 50 euro hadk gehoord. Hoe en wat verder word afgehandeld door officier van justitie x.x'
Als ik de hoogte weet zalk em wel vertellen. Maarja wel gay. 2 dagen voor oud en nieuw en dan zeiken. tis maar 1x per jaar oud en nieuw sjongejonge
Ik leefde wel lang maar momenteel niet gelukkig.
Einde.
Mijn mooie verhaal x.x
Citaat van William op 29 december 2009, 22:29Das klote...
Ik had gehoord dat als je minder jarig was je wel gewoon voor oudjaar vuurwerk af mocht steken ofzo?
EDIT:
Even gegoogled maar niks gevonden, zal dus niet waar zijn.
Das klote...
Ik had gehoord dat als je minder jarig was je wel gewoon voor oudjaar vuurwerk af mocht steken ofzo?
EDIT:
Even gegoogled maar niks gevonden, zal dus niet waar zijn.