Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 21 december 2009, 17:13:heelboos: = bestelde monitor is uitverkocht, volgende levering op 26 december... fijn dacht nou mooi op Full HD in mijn eigen kamer te kunnen gamen deze vakantie..
:heelboos: = bestelde monitor is uitverkocht, volgende levering op 26 december... fijn dacht nou mooi op Full HD in mijn eigen kamer te kunnen gamen deze vakantie..
Citaat van Heisenberg op 21 december 2009, 18:23Ja dan komt die levering in Duitsland binnen, of te wel ze doen geen ene ruk omdat het kerst is + het nog naar Nederland moet komen en dan nog bij mij huis moet worden geleverd. Ik gok dat het dan al volgend jaar is...
Ja dan komt die levering in Duitsland binnen, of te wel ze doen geen ene ruk omdat het kerst is + het nog naar Nederland moet komen en dan nog bij mij huis moet worden geleverd. Ik gok dat het dan al volgend jaar is...
Citaat van William op 22 december 2009, 19:02+ 5 pakken folders zijn eindelijk weg. *@$-sneeuw
+ Krijg nog wel wat geld, want moet men nieuwjaarskaartjes nog afmaken
Zo maar eens kijken wat men ouders ervan vinden als ik ga stoppen met folders.
Als ze het best vinden: ++++++
Wanneer ze het niet goed vinden: ------
+ 5 pakken folders zijn eindelijk weg. *@$-sneeuw
+ Krijg nog wel wat geld, want moet men nieuwjaarskaartjes nog afmaken
Zo maar eens kijken wat men ouders ervan vinden als ik ga stoppen met folders.
Als ze het best vinden: ++++++
Wanneer ze het niet goed vinden: ------
Citaat van Robbert op 22 december 2009, 19:10Ik heb het in de zomervakantie vier weken gedaan, man wat is dat toch een klote werk. En ik had nog het geluk dat mijn ma me hielp.
Maar zij vond ik er ook al niets aan. Postbode worden, zal nooit mijn werk worden.
Ik heb het in de zomervakantie vier weken gedaan, man wat is dat toch een klote werk. En ik had nog het geluk dat mijn ma me hielp.
Maar zij vond ik er ook al niets aan. Postbode worden, zal nooit mijn werk worden.
Citaat van William op 22 december 2009, 19:12Moest jij invouwen??
Ik heb ze van Netwerk VSP, morgen ff kaartjes afmaken denk ik. Dan ff iets uit de Outside Shop bestellen, das zon shop met dingen die je kan betalen met Outside Points die je spaart met folderen, wordt een headset denk ik. Heb niet zon heel goede nodig, maar de oude is kapot.
Moest jij invouwen??
Ik heb ze van Netwerk VSP, morgen ff kaartjes afmaken denk ik. Dan ff iets uit de Outside Shop bestellen, das zon shop met dingen die je kan betalen met Outside Points die je spaart met folderen, wordt een headset denk ik. Heb niet zon heel goede nodig, maar de oude is kapot.
Citaat van Robbert op 22 december 2009, 19:23Nou, ik deed een lokaal krantje. Maar meestal moet je ze nog een keer dubbelvouwen, voordat ze in de brievenbus stapte.
Verdiende alleen wel weinig, nu gelukkig 10 euro per uur.
Nou, ik deed een lokaal krantje. Maar meestal moet je ze nog een keer dubbelvouwen, voordat ze in de brievenbus stapte.
Verdiende alleen wel weinig, nu gelukkig 10 euro per uur.