Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Marciej123 op 11 december 2009, 21:57Nu pas reageren.
DIKKE - :heelboos:
Echt me haar ziet er niet uit!, gelukkig eerst weekend en hopelijk groeit het nog een beetje voor maandag
Nu pas reageren.
DIKKE - :heelboos:
Echt me haar ziet er niet uit!, gelukkig eerst weekend en hopelijk groeit het nog een beetje voor maandag
Citaat van William op 12 december 2009, 02:04-- Ik weet niet hoe DukeN aan dat plaatje komt, kan het nergens vinden
-- dat is erg frustrerend
Misschien heeft hij hem zelf wel gemaakt
-- Ik weet niet hoe DukeN aan dat plaatje komt, kan het nergens vinden
-- dat is erg frustrerend
Misschien heeft hij hem zelf wel gemaakt
Citaat van Schaapje op 12 december 2009, 17:43+++ gisteren naar china festival of lights geweest. was heel mooi om te zien
++++ bijna vakantie
+++ donderdag geen les, maar kerstfair. we moeten spullen verkopen en het geld gaat naar een voetbalschool in senegal.
++++ vrijdag hebben we een outdoor dag. gaan we klimmen, mountainbiken & vlottenbouwen.
:cool2:
+++ gisteren naar china festival of lights geweest. was heel mooi om te zien
++++ bijna vakantie
+++ donderdag geen les, maar kerstfair. we moeten spullen verkopen en het geld gaat naar een voetbalschool in senegal.
++++ vrijdag hebben we een outdoor dag. gaan we klimmen, mountainbiken & vlottenbouwen.
:cool2:
Citaat van Heisenberg op 12 december 2009, 18:58+ = Ziggo heeft waarschijnlijk weer snelheden verhoogt, haal 3,6 MB/s!
+ = Lekker gesport
+ = Ziggo heeft waarschijnlijk weer snelheden verhoogt, haal 3,6 MB/s!
+ = Lekker gesport
Citaat van Robin op 12 december 2009, 19:17+ = Ziggo heeft waarschijnlijk weer snelheden verhoogt, haal 3,6 MB/s!
+ = Lekker gesport
?!
+ = Lekker gesport
?!
Citaat van Heisenberg op 12 december 2009, 20:00Kijk maar:
http://i48.tinypic.com/21ajlno.jpg
Kijk maar:
http://i48.tinypic.com/21ajlno.jpg
Citaat van William op 12 december 2009, 22:13Damn ik ben echt jaloers op jullie snelheden want hier in deze omgeving kunnen we op een of andere manier niet hoger halen dan 900kb/s! Niet alleen wij hebben er last van. Erg vervelend. Want heb een 20mb verbinding van Online (voorheen Orange).
Damn ik ben echt jaloers op jullie snelheden want hier in deze omgeving kunnen we op een of andere manier niet hoger halen dan 900kb/s! Niet alleen wij hebben er last van. Erg vervelend. Want heb een 20mb verbinding van Online (voorheen Orange).
Citaat van Erwin. op 12 december 2009, 22:17+ = Ziggo heeft waarschijnlijk weer snelheden verhoogt, haal 3,6 MB/s!
+ = Lekker gesport
lucky you
ik heb juist het idee dat ziggo mij aan het knijpen is :S
Maar haal laatste tijd ook alleen maar HD films binnen a 30gb per stuk en dan een 3 films per dag
+ = Lekker gesport
lucky you
ik heb juist het idee dat ziggo mij aan het knijpen is :S
Maar haal laatste tijd ook alleen maar HD films binnen a 30gb per stuk en dan een 3 films per dag