Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 28 juli 2009, 10:25++++ Net mijn ps3 gekregen.
++++ Morgen zwemmen in Tongelreep Eindhoven
+++ Donderdag gourmetten.
++++ Net mijn ps3 gekregen.
++++ Morgen zwemmen in Tongelreep Eindhoven
+++ Donderdag gourmetten.
Citaat van Zombymario op 28 juli 2009, 11:29+++ mooi weer
+++ mooi weer
Citaat van Heisenberg op 31 juli 2009, 08:57--- = Blijf het nog steeds jammer vinden dat er geen seizoen 5 van The Unit komt
--- = Blijf het nog steeds jammer vinden dat er geen seizoen 5 van The Unit komt
Citaat van Zombymario op 31 juli 2009, 10:05-- moet me kamer opruimen
-- moet me kamer opruimen
Citaat van William op 31 juli 2009, 10:23dat noemen ze een geluk bij een ongeluk xD
-- verveel me
--- moet ook mn kamer opruime
++ zometeen naar vrienden
dat noemen ze een geluk bij een ongeluk xD
-- verveel me
--- moet ook mn kamer opruime
++ zometeen naar vrienden
Citaat van William op 31 juli 2009, 12:41bedoel je dat je het niet wilt uitleggen, of dat we de reden al zouden moeten weten?
Dat je het al moet weten, ik neem aan dat je daar niet te lang over na moet denken
-- Internet heeft er een tijdje uitgelegen
-- 3 keer voor niks naar Ziggo zitten bellen, allemaal van die poep oplossingen daar
-- een uur met Linksys aan de telefoon gezeten
++ was aardige man
++ misschien nieuwe router die draadloos en met kabel tegelijk is, is de WRT 160 NL, heeft iemand hier ervaring mee?
bedoel je dat je het niet wilt uitleggen, of dat we de reden al zouden moeten weten?
Dat je het al moet weten, ik neem aan dat je daar niet te lang over na moet denken
-- Internet heeft er een tijdje uitgelegen
-- 3 keer voor niks naar Ziggo zitten bellen, allemaal van die poep oplossingen daar
-- een uur met Linksys aan de telefoon gezeten
++ was aardige man
++ misschien nieuwe router die draadloos en met kabel tegelijk is, is de WRT 160 NL, heeft iemand hier ervaring mee?