Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 13 juni 2009, 18:05Hahah, ja
Maar het is volgens de verpakking bapao met kippenvlees
. Maar er zijn nog 3 miljard andere dames op de wereld, dus er is nog genoeg keus
Hahah, ja Maar het is volgens de verpakking bapao met kippenvlees
. Maar er zijn nog 3 miljard andere dames op de wereld, dus er is nog genoeg keus
Citaat van Sander op 13 juni 2009, 19:14--- Voel me genaaid... en geplayed dacht alleen dat jongens dat deden maar blijkbaar meisjes ook ! :s
--- Voel me genaaid... en geplayed dacht alleen dat jongens dat deden maar blijkbaar meisjes ook ! :s
Citaat van William op 14 juni 2009, 11:00++ Het is 14 juni, van al die filmpjes krijg ik zo'n kippenvel. Wat was het mooi
-- Het is 14 juni, precies 1 jaar geleden was ik bij mijn eerste concert. Ik mis het.... :'(
++ Het is 14 juni, van al die filmpjes krijg ik zo'n kippenvel. Wat was het mooi
-- Het is 14 juni, precies 1 jaar geleden was ik bij mijn eerste concert. Ik mis het.... :'(
Citaat van William op 14 juni 2009, 15:33- Gewerkt en ik ben dood moe...
+ frietpan aan en snacken.
-- In bed gekotst :s en ik had niet eens gedronken...
+ Door mijn harde werken ben ik niet meer arm
- Gewerkt en ik ben dood moe...
+ frietpan aan en snacken.
-- In bed gekotst :s en ik had niet eens gedronken...
+ Door mijn harde werken ben ik niet meer arm
Citaat van Zombymario op 15 juni 2009, 12:20--- repetitieweek is begonnen :s
--- repetitieweek is begonnen :s
Citaat van William op 15 juni 2009, 15:16+++ Heb eindelijk een stageplaats gevonden na 3 bedrijven die er geen tijd voor hadden. Heb een plaats bij een zorgstichting en krijg 300 euro per maand, dus dat is mooi meegenomen, want de meesten bij mij in de klas krijgen er niet voor betaald. Stage duurt 6 maanden
EDIT: feli Robin
+++ Heb eindelijk een stageplaats gevonden na 3 bedrijven die er geen tijd voor hadden. Heb een plaats bij een zorgstichting en krijg 300 euro per maand, dus dat is mooi meegenomen, want de meesten bij mij in de klas krijgen er niet voor betaald. Stage duurt 6 maanden
EDIT: feli Robin