Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 2 mei 2009, 17:04plus : lkkr gefiets ( 46km langs een rivier)
daarna heerlijk gegeten
min : ben een beetje verbrand
plus : lkkr gefiets ( 46km langs een rivier)
daarna heerlijk gegeten
min : ben een beetje verbrand
Citaat van Heisenberg op 2 mei 2009, 17:38-- = Moe van A'dam
+ = Gelukkig nog vakantie tot vrijdag.
-- = Moe van A'dam
+ = Gelukkig nog vakantie tot vrijdag.
Citaat van Zombymario op 3 mei 2009, 08:45---- slecht weer.
---- slecht weer.
Citaat van Zombymario op 3 mei 2009, 15:53++ het is mooi weer geworden.
++ het is mooi weer geworden.
Citaat van William op 3 mei 2009, 17:41++ Ja hoor, eindelijk gaan wij upgraden naar een abbonnement met hogere internetsnelheden Smiley
- Duim verbrand aan een pannetje met gamba's.
++ Tappa's
++ Sinds lange tijd me drumstokjes weer is gepakt, ging lekker
++ Lekker weekend
-- Morgen school
++ 1&2 uur vrij, tot 7e uur les mag waarschijnelijk 2 uurtjes gym overslaan vanwege blessure
-- Blessure
++ Ja hoor, eindelijk gaan wij upgraden naar een abbonnement met hogere internetsnelheden Smiley
++ Tappa's
++ Lekker weekend
-- Morgen school
++ 1&2 uur vrij, tot 7e uur les mag waarschijnelijk 2 uurtjes gym overslaan vanwege blessure
-- Blessure
Citaat van William op 3 mei 2009, 17:56++ Ja hoor, eindelijk gaan wij upgraden naar een abbonnement met hogere internetsnelheden Smiley
++ Tappa's
++ Lekker weekend
-- Morgen school
-- Blessure
Ik kan me toevallig herinneren dat robin precies hetzelfde heeft getypt XD Waarom zou je hetzelfde willen typen?
zie ergens onderaan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23114.50
++ Ja hoor, eindelijk gaan wij upgraden naar een abbonnement met hogere internetsnelheden Smiley
++ Tappa's
++ Lekker weekend
-- Morgen school
-- Blessure
Ik kan me toevallig herinneren dat robin precies hetzelfde heeft getypt XD Waarom zou je hetzelfde willen typen?
zie ergens onderaan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23114.50