Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 11 april 2009, 20:24Ik zou er een terug loop uitlaat op doen, staat een stuk mooier dan de nu originele uitlaat (vind ik). Maar erg mooie scooter. Ik kan daar nog wel even op wachten
.
Maar je neemt waarschijnlijk geel nummer plaatje? Dan kan je nog wel veel betalen voor het scooter rijbewijs, 400 euro of iets dergelijks
Ik zou er een terug loop uitlaat op doen, staat een stuk mooier dan de nu originele uitlaat (vind ik). Maar erg mooie scooter. Ik kan daar nog wel even op wachten .
Maar je neemt waarschijnlijk geel nummer plaatje? Dan kan je nog wel veel betalen voor het scooter rijbewijs, 400 euro of iets dergelijks
Citaat van Heisenberg op 11 april 2009, 20:33Van welk merk en welk type is het eigenlijk?
Ik gok zo een Yamaha Aerox, maar op het 1e plaatje heeft die geen spiegels, maar op de 2e wel. Dus weet niet precies welke versie het is.
Van welk merk en welk type is het eigenlijk?
Ik gok zo een Yamaha Aerox, maar op het 1e plaatje heeft die geen spiegels, maar op de 2e wel. Dus weet niet precies welke versie het is.
Citaat van William op 12 april 2009, 08:16Strak ding idd.
Hoeveel PK heeft hij?
+ Vandaag weer lekker weer
- Karten gaat niet door, omdat oma bij ons komt :-[
Strak ding idd. Hoeveel PK heeft hij?
+ Vandaag weer lekker weer
- Karten gaat niet door, omdat oma bij ons komt :-[
Citaat van Zombymario op 12 april 2009, 10:03++++++ pasen
+++ lekker weer
++++++ pasen
+++ lekker weer
Citaat van Heisenberg op 12 april 2009, 13:03++ = Halo 3 uitgespeeld op Legendary, blijkt dat het een heel ander eind heeft! Kan nu niet wachten op Halo 4
+ = lekker gegeten
++ = Halo 3 uitgespeeld op Legendary, blijkt dat het een heel ander eind heeft! Kan nu niet wachten op Halo 4
+ = lekker gegeten
Citaat van Zombymario op 12 april 2009, 14:28++ = Halo 3 uitgespeeld op Legendary, blijkt dat het een heel ander eind heeft! Kan nu niet wachten op Halo 4komt er een halo 4??
+ morgen vrij :peace: :celb:
++ = Halo 3 uitgespeeld op Legendary, blijkt dat het een heel ander eind heeft! Kan nu niet wachten op Halo 4
komt er een halo 4??
+ morgen vrij :peace: :celb:
Citaat van Heisenberg op 12 april 2009, 14:42Ja, tenminste dat staat hier:
Ja, tenminste dat staat hier: