Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 15 maart 2009, 14:49Ik was hulpkok, maar dan kon ik maar 1 a 2 keer in de maand werken, nu hoop ik in de bediening en dan is het veel vaker werken.
Ik was hulpkok, maar dan kon ik maar 1 a 2 keer in de maand werken, nu hoop ik in de bediening en dan is het veel vaker werken.
Citaat van Zombymario op 15 maart 2009, 18:19------------------------------------------------------- ik heb geen wifi voor me ds meer!!! :'( :'( :'(
------------------------------------------------------- ik heb geen wifi voor me ds meer!!! :'( :'( :'(
Citaat van Schaapje op 15 maart 2009, 19:30----------- morgen naar school
-------- morgen naar de orhtodontist
------- morgen proefwerk engels of onregelmatige werkwoorden, ik moet 79 werkwoorden uit mijn kop
stampen :s
----------- morgen naar school
-------- morgen naar de orhtodontist
------- morgen proefwerk engels of onregelmatige werkwoorden, ik moet 79 werkwoorden uit mijn kop
stampen :s
Citaat van Farid. op 15 maart 2009, 19:49--Morgen school
@ hierboven, dat had ik ook in de eerste. :-[ Had er steeds onvoldoende voor
--Morgen school
@ hierboven, dat had ik ook in de eerste. :-[ Had er steeds onvoldoende voor
Citaat van Schaapje op 16 maart 2009, 15:56----- gekneusde enkel (mijn zus trapte met voetbal (met haar ijzeren noppen) op mijn enkel, nou is hij helemaal blauw, dik & stijf
--- vanavond niet naar training
+ kan ik wel weer lekker op de bank hangen
++ had haast geen huiswerk
+ deze week maar 1 proefwerk
+++ vanochtend had onze wiskunde leraar getrakteerd op snikkers
----- gekneusde enkel (mijn zus trapte met voetbal (met haar ijzeren noppen) op mijn enkel, nou is hij helemaal blauw, dik & stijf
--- vanavond niet naar training
+ kan ik wel weer lekker op de bank hangen
++ had haast geen huiswerk
+ deze week maar 1 proefwerk
+++ vanochtend had onze wiskunde leraar getrakteerd op snikkers
Citaat van Zombymario op 16 maart 2009, 16:16++++ ik heb cheats voor gta chinatown wars
++++ ik heb cheats voor gta chinatown wars