wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 143 of 466Volgende

+ het is weekend ;D

- ik moet *&%$ elestiekjes voor me beugel de hele tijd in hebben

Die elastiekjes zijn echt k*t had die eerst ook maar ze gingen steeds kapot  :s

ja en weet je wat nog %$#@ is? ik heb normaal van die kleine stiekjes maar die kan ik niet indoen dus ik moet maar grtotere indoen. maar dan zit ben ik er langer mee bezig :'(

je kan beter grotere hebben me broer had ook kleine maar die moest ze meerdere keren per dag vervangen omdat die extreem snel breken

+ het is weekend ;D

- ik moet *&%$ elestiekjes voor me beugel de hele tijd in hebben

Die elastiekjes zijn echt k*t had die eerst ook maar ze gingen steeds kapot  :s

ja en weet je wat nog %$#@ is? ik heb normaal van die kleine stiekjes maar die kan ik niet indoen dus ik moet maar grtotere indoen. maar dan zit ben ik er langer mee bezig :'(

je kan beter grotere hebben me broer had ook kleine maar die moest ze meerdere keren per dag vervangen omdat die extreem snel breken

mmm raar bij mij breken ze niet

Ja, ik heb een ongelofelijke pesthekel aan die dingen, ik moet ze eigenlijk deze maand in hebben maar dat doe ik niet ;)

---- Moet nog een domme perspectief opdracht doen voor school, gvd....

+ Positief denken! ;)

maar ik mag ook weer niet klagen als ik soms zie wat voor beugels andere kinderen hebben :o en als resultaat van dit hele ding krijg ik mooie rechte tanden ;D

+++ 2gb geheugenkaartje voor mijn mobiel

++++ met 6-0 gewonne met voetbal (we staan nog steeds eerste)

lol ik had ook een 2-gb geheugenkaartje voor me verjaardag gekregen ;D

+++++ me motor doet het goed

-- alleen de snelheid,s meter niet die gaat niet hoger dan 90

----- mijn knuffel (een schaap  :P) is kapot (er zit een gat in en de inhoud komt eruit)

---- ik weet niks positiefs te vertellen (behalve dat ik op duken.nl zit, dat is wel leuk :))

-- = Weekend voorbij

+ = Bijna CoD 5 uitgespeeld :)

----- mijn knuffel (een schaap  :P) is kapot (er zit een gat in en de inhoud komt eruit)

---- ik weet niks positiefs te vertellen (behalve dat ik op duken.nl zit, dat is wel leuk :))

Een knuffel? Hoe oud was je ook alweer? ???

VorigePage 143 of 466Volgende