Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Piet Hein op 29 januari 2009, 12:49++++++++++++++++++++++++++
gister windows seven geinstaleerd.
Dit hadden ze veel eerder op de markt moeten brengen ( dag vista :celb: :celb: )
++++++++++++++++++++++++++
Dit hadden ze veel eerder op de markt moeten brengen ( dag vista :celb: :celb: )
Citaat van Farid. op 29 januari 2009, 13:37+++ LOl, eindelijk schoolpasjes
+++ Eindelijk nieuw schoolgebouw!
---- Moet zometteen 600 kranten bezorgen :-[ ipv. 300 :s
+++ LOl, eindelijk schoolpasjes
+++ Eindelijk nieuw schoolgebouw!
---- Moet zometteen 600 kranten bezorgen :-[ ipv. 300 :s
Citaat van Tom op 29 januari 2009, 14:07++++++++++++++++++++++++++
Alsof je dat direct als standaard OS gaat gebruiken... De beveiliging is nog zo lek als een mandje, als je op internet gaat ben je direct de lul, want alle admin wachtwoorden zijn gelijk. Je moet echt die user eruit gooien wil je een beetje beveiligd zijn, maar deze bèta is nog absoluut niet te verkiezen boven Vista. Leuk om even uit te proberen, maar Vista houdt het echt nog wel uit tot de definitieve release van W7.
Alsof je dat direct als standaard OS gaat gebruiken... De beveiliging is nog zo lek als een mandje, als je op internet gaat ben je direct de lul, want alle admin wachtwoorden zijn gelijk. Je moet echt die user eruit gooien wil je een beetje beveiligd zijn, maar deze bèta is nog absoluut niet te verkiezen boven Vista. Leuk om even uit te proberen, maar Vista houdt het echt nog wel uit tot de definitieve release van W7.
Citaat van Piet Hein op 29 januari 2009, 14:34++++++++++++++++++++++++++
hij werkt bij anders beter dan vista en natuurlijk heb ik die standaard account gewijzigd ;D
zelf de drivers werden gemakkelijker geinstaleerd dn onder vista.
hij werkt bij anders beter dan vista en natuurlijk heb ik die standaard account gewijzigd ;D
zelf de drivers werden gemakkelijker geinstaleerd dn onder vista.
Citaat van Tom op 29 januari 2009, 14:41En toch zou ik niet willen afhangen van een bètaversie van iets wat nog vol onder ontwikkeling is. Ik wil hem zelf echter ook even testen, maar dan wel in VMWare. Staat nog te downloaden.
En toch zou ik niet willen afhangen van een bètaversie van iets wat nog vol onder ontwikkeling is. Ik wil hem zelf echter ook even testen, maar dan wel in VMWare. Staat nog te downloaden.
Citaat van Piet Hein op 29 januari 2009, 14:47dat is natuurlijk ieder zijn eigen iemand probeert het wel zo als stand alone te gebuiken en de ander niet.
Maar ook een beta kan goed wezen. en mocht ik wel veel problemen krijgen zet ik er wel weer vista op.
dat is natuurlijk ieder zijn eigen iemand probeert het wel zo als stand alone te gebuiken en de ander niet.
Maar ook een beta kan goed wezen. en mocht ik wel veel problemen krijgen zet ik er wel weer vista op.
Citaat van William op 29 januari 2009, 15:40-: die homo vn school loopt te zeiken op me. :-[
++: gisterr jaaaaaaarig
+: Zaterrdag opendag van schoooool.
--: ze trainen in die fucking kou. :-[
-: die homo vn school loopt te zeiken op me. :-[
++: gisterr jaaaaaaarig
+: Zaterrdag opendag van schoooool.
--: ze trainen in die fucking kou. :-[
Citaat van William op 29 januari 2009, 16:06+ net heel mijn computer opgeschoond, hijackthis logje, ccleaner, combofix, hij loopt aanzienlijk sneller.
+ morgen verkort.
+ net heel mijn computer opgeschoond, hijackthis logje, ccleaner, combofix, hij loopt aanzienlijk sneller.
+ morgen verkort.
Citaat van Farid. op 29 januari 2009, 16:17-: die homo vn school loopt te zeiken op me. :-[
je bedoelt toch niet letterlijk zeiken hé???
++ Hoop dat trainen niet doorgaat anders is er kans dat ik iets breek, het veld is zo hard als steen. En als je keeper bent is dat niet leuk O0
-: die homo vn school loopt te zeiken op me. :-[
je bedoelt toch niet letterlijk zeiken hé???
++ Hoop dat trainen niet doorgaat anders is er kans dat ik iets breek, het veld is zo hard als steen. En als je keeper bent is dat niet leuk O0