Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 29 december 2008, 12:04+ = Morgen naar Batavia Stad
++ = Veel nieuwe films gedownload
-- = Wel vroeg opstaan
+/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
+ = Morgen naar Batavia Stad
++ = Veel nieuwe films gedownload
-- = Wel vroeg opstaan
+/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Citaat van William op 29 december 2008, 12:21-nog één week vakantie
+ morgen guitar hero grip binnen
+++ lekker veel downloaden. downloadlimiet perfect op schema O0
-nog één week vakantie
+ morgen guitar hero grip binnen
+++ lekker veel downloaden. downloadlimiet perfect op schema O0
Citaat van Heisenberg op 31 december 2008, 12:35++ = Lekker veel muziek binnen
++ = Zo meteen naar Duitsland
++ = Lekker veel muziek binnen
++ = Zo meteen naar Duitsland
Citaat van William op 31 december 2008, 18:10++++++++++++++ vanavond lekker feesten
+++++++ heb vanmiddag een fles whisky gehaald voor vanavond
---- moet vanavond 2 trappen op om me bed in te gaan
++++++++++++++ vanavond lekker feesten
+++++++ heb vanmiddag een fles whisky gehaald voor vanavond
---- moet vanavond 2 trappen op om me bed in te gaan
Citaat van Heisenberg op 31 december 2008, 21:44+++ = In Duitsland, nog even snel naar een vuurwerk shop gegaan, veel goedkoper en je kon gewoon NitratenCrackers o.i.d. kopen voor maar € 8,50,- per 20! Die dingen gaan zo ontzettend hard, niet normaal
-- = Maar helaas moest ik een half uur wachten om die dingen te kopen, omdat ik met mijn broer naar de shop ging (17 jaar) zodat hij ze kon kopen, maar je mag pas vuurwerk kopen in Duitsland als je 18 bent.. Dus moesten we wachten om me vader :s
+++ = In Duitsland, nog even snel naar een vuurwerk shop gegaan, veel goedkoper en je kon gewoon NitratenCrackers o.i.d. kopen voor maar € 8,50,- per 20! Die dingen gaan zo ontzettend hard, niet normaal
-- = Maar helaas moest ik een half uur wachten om die dingen te kopen, omdat ik met mijn broer naar de shop ging (17 jaar) zodat hij ze kon kopen, maar je mag pas vuurwerk kopen in Duitsland als je 18 bent.. Dus moesten we wachten om me vader :s
Citaat van William op 4 januari 2009, 11:25-- 2 dagen ziek geweest, nog steeds knallende koppijn
++ gelukkig al een stuk minder dan gisteren
-- 2 dagen ziek geweest, nog steeds knallende koppijn
++ gelukkig al een stuk minder dan gisteren
Citaat van William op 6 januari 2009, 16:35--------- ben op me bek gegaan met me scooter
+++++++ gelukkig alleen 2 zere knieën en wat lak schade en me helm is gelukkig niet beschadigd
--------- ben op me bek gegaan met me scooter
+++++++ gelukkig alleen 2 zere knieën en wat lak schade en me helm is gelukkig niet beschadigd
Citaat van William op 6 januari 2009, 18:06Dat is echt klote, is ook meteen een reden waarom ik een brommer ga kopen. Als je valt en hebt lakschade maakt het niet echt uit. brommers zijn zoiezo al lelijk...
+broer is geslaagd voor theorie rijexamen.
+mag met de bus naar school door de sneeuw...
Dat is echt klote, is ook meteen een reden waarom ik een brommer ga kopen. Als je valt en hebt lakschade maakt het niet echt uit. brommers zijn zoiezo al lelijk...
+broer is geslaagd voor theorie rijexamen.
+mag met de bus naar school door de sneeuw...
Citaat van Heisenberg op 6 januari 2009, 18:57++ Waarschijnlijk vrij als er een elf steden tocht komt
++ morgen 1e uur vrij
-- = vandaag pas half 5 thuis, moest 2 toetsen inhalen
++ Waarschijnlijk vrij als er een elf steden tocht komt
++ morgen 1e uur vrij
-- = vandaag pas half 5 thuis, moest 2 toetsen inhalen