Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 11 december 2008, 07:33-- = Nu naar school
++ = Lekker veel films gedownload
-- = Nu naar school
++ = Lekker veel films gedownload
Citaat van William op 11 december 2008, 17:09+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ heb dinsdag een balance board besteld voor me WII en heb die nu al binnen
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ heb dinsdag een balance board besteld voor me WII en heb die nu al binnen
Citaat van William op 11 december 2008, 17:33- snotteren, je kent het wel, half Nederland ziek!
- just another boring day...
- gewoon geen 1 pluspuntje vandaag :opa:
- snotteren, je kent het wel, half Nederland ziek!
- just another boring day...
- gewoon geen 1 pluspuntje vandaag :opa:
Citaat van Heisenberg op 11 december 2008, 17:34++ = Quantum of Solace gezien
++ = Deathrace gezien
++ = Babylon A.D. gezien
++ = Madagascar 2 gezien
+++ = Nog 12 films te gaan
++ = Quantum of Solace gezien
++ = Deathrace gezien
++ = Babylon A.D. gezien
++ = Madagascar 2 gezien
+++ = Nog 12 films te gaan
Citaat van William op 11 december 2008, 17:38ik vond quantum of solace en madagascar 2 echt zoooooo tegenvallen. De andere heb ik nog niet gezien, zijn die b.t.w leuk? Ik ga nu saw 5 kijken :piraat:
ik vond quantum of solace en madagascar 2 echt zoooooo tegenvallen. De andere heb ik nog niet gezien, zijn die b.t.w leuk? Ik ga nu saw 5 kijken :piraat:
Citaat van Heisenberg op 11 december 2008, 17:49Mwah vondt inderdaad Quantum of Solace minder, Madagascar 2 was af en toe wel grappig, die andere zijn wel gaaf.
Mwah vondt inderdaad Quantum of Solace minder, Madagascar 2 was af en toe wel grappig, die andere zijn wel gaaf.
Citaat van William op 11 december 2008, 19:40lol, overkomt mij ook altijd, helemaal blij met iets, geen batterijen...
edit: + heb net geen saw gekeken maar gebattlefield, ik ga nu the simpsons kijken ^-^
lol, overkomt mij ook altijd, helemaal blij met iets, geen batterijen...
edit: + heb net geen saw gekeken maar gebattlefield, ik ga nu the simpsons kijken ^-^