do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

JoinTheRevolution nzb forum gezocht

VorigePage 2 of 3Volgende

Hello Liegebeest, Ik heb niet gezien dat de site van adres zou veranderen,  Ik ben nu een wees 😩

Is dit misschien wat?

@Edit: ik zie dat het niet is wat men zoekt. Tenzij men ook een jurk nodig heeft voor gezette vrouwen.

12 minutes ago, tgeo said:

Hello Liegebeest, Ik heb niet gezien dat de site van adres zou veranderen,  Ik ben nu een wees 😩

Ik ook 

Ik zou de nieuwe url ook wel willen. Van de een op de andere dag is de site weg?? Of heb ik iets gemist

Zijn de offline / gestopt of verhuist? Ik neem aan dat vaste leden een bericht krijgen als ze verhuizen toch? 

kan de admin hiero deze hele zooi eraf gooien belachelijk dat er met URL's word gesmeten en de admin doet er niks aan belachelijk vooral die geestje is een eikel eerste klas om een site hier neer te gooien waar die site niet om gevraagd heeft en effe voor al die zeikerds hiero rvl bestaat niet meer en zal ook nooit meer terug komen 

Even een kort berichtje vanaf de fiets.

1. Wij zijn niet 24/7 actief om alle berichten te monitoren.

2. Elk bericht kan door een gast of lid gerapporteerd worden. Daarna kan er sneller actie ondernomen worden.

Zijn er dus wensen, geef het even aan. Dan kunnen we ze op verzoek verbergen. Verschillende forums staat vol met links, veel communities vinden het juist fijn om gevonden te worden. Wij weten niet wie dit wel of niet zijn. 

Linkje weg? Rapporteer deze met een net verhaal. Probleem opgelost. :proost:

waarom haal je dan niet meteen dat bericht van die geest weg die site heeft er niet om gevraagd dus ik rapoteer nu geestje graag weg met die url simpel net verhaaal nogal netjes om een link neer te zetten waar die site niet om gevraagt heeft dus weghalen klaar 

Na aanleiding van een normaal verzoek is het bericht verwijderd. 

Om een antwoord te geven op alle anderen. Ja JoinTheRevolution is weg. Iedereen succes met de zoektocht naar een nieuw thuis.

Gegroet.

VorigePage 2 of 3Volgende