IPTV
Citaat van SirNixon op 14 september 2021, 10:18Tis opgelost! Contact gehad met provider en zij hebben iets aangepast op de achtergrond waardoor het nu wel werkt!
Tis opgelost! Contact gehad met provider en zij hebben iets aangepast op de achtergrond waardoor het nu wel werkt!
Citaat van dennisbever op 13 december 2021, 17:14Om maar niet een nieuw draadje te open stel ik mijn vraag maar hier.
Ik heb een test abonnement genomen en ben onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden.
Nu wil ik met mijn telefoon zenders casten naar google chrome cast.
Dit werkt goed zonder haperen ofzo. Nu zag ik alleen op mijn telefoon dat bij series er ondertiteling bij zit. Alleen als ik cast zijn deze er niet.
Is hier een oplossing voor?Edit: Ik gebruik nu iptv smarters pro
Om maar niet een nieuw draadje te open stel ik mijn vraag maar hier.
Ik heb een test abonnement genomen en ben onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden.
Dit werkt goed zonder haperen ofzo. Nu zag ik alleen op mijn telefoon dat bij series er ondertiteling bij zit. Alleen als ik cast zijn deze er niet.
Is hier een oplossing voor?
Edit: Ik gebruik nu iptv smarters pro
Citaat van Duken op 14 december 2021, 07:21Helaas niks over kunnen vinden Dennis. In principe zouden die erbij moeten zitten bij het casten. Heb je dit met alle content die je cast naar je tv?
Helaas niks over kunnen vinden Dennis. In principe zouden die erbij moeten zitten bij het casten. Heb je dit met alle content die je cast naar je tv?
Citaat van dennisbever op 14 december 2021, 13:26Hoi Duken,
Ja volgens mij is dit met heel veel programma's niet mogelijk.
Bijvoorbeeld stremio als ik dat kijk op mijn tel heb ik wel subs, als ik dan cast niet.
Hoi Duken,
Ja volgens mij is dit met heel veel programma's niet mogelijk.
Bijvoorbeeld stremio als ik dat kijk op mijn tel heb ik wel subs, als ik dan cast niet.
Citaat van Demo op 14 december 2021, 18:26Op 13-12-2021 om 18:14 zei dennisbever:Ik heb een test abonnement genomen en ben onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden.
Het schijnt geen Chromecast probleem te zijn, maar het zijn de afzender-apps (in dit geval dus IPTV Smarters Pro) die de ondertitels niet goed verwerken. Sommige Apps proberen SRT te laden, wat helemaal niet wordt ondersteund. De Chromecast verwerkt alleen WebVTT.
Op 13-12-2021 om 18:14 zei dennisbever:Ik heb een test abonnement genomen en ben onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden.
Het schijnt geen Chromecast probleem te zijn, maar het zijn de afzender-apps (in dit geval dus IPTV Smarters Pro) die de ondertitels niet goed verwerken. Sommige Apps proberen SRT te laden, wat helemaal niet wordt ondersteund. De Chromecast verwerkt alleen WebVTT.
Citaat van dennisbever op 14 december 2021, 19:1246 minuten geleden zei Skeletor:Het schijnt geen Chromecast probleem te zijn, maar het zijn de afzender-apps (in dit geval dus IPTV Smarters Pro) die de ondertitels niet goed verwerken. Sommige Apps proberen SRT te laden, wat helemaal niet wordt ondersteund. De Chromecast verwerkt alleen WebVTT.
Weet jij een IPT app die dit wel goed doet/kan?
46 minuten geleden zei Skeletor:Het schijnt geen Chromecast probleem te zijn, maar het zijn de afzender-apps (in dit geval dus IPTV Smarters Pro) die de ondertitels niet goed verwerken. Sommige Apps proberen SRT te laden, wat helemaal niet wordt ondersteund. De Chromecast verwerkt alleen WebVTT.
Weet jij een IPT app die dit wel goed doet/kan?
Citaat van Demo op 14 december 2021, 21:091 uur geleden zei dennisbever:Weet jij een IPT app die dit wel goed doet/kan?
Ik kan je hier geen advies geven omdat ik zelf geen ervaring heb in deze manier van casten. Ik had eerlijk gezegd de hoop dat de topic starter @SirNixon misschien met wat meer info had kunnen komen waar je wellicht mee geholpen had kunnen worden. Alles wat ik heb kunnen vinden, is dat nagenoeg elke IPTV-app wel een bepaalde vorm van probleem heeft zodra het aankomt op casten vanaf een GSM naar TV via Google Chromecast met ondertitels.
1 uur geleden zei dennisbever:Weet jij een IPT app die dit wel goed doet/kan?
Ik kan je hier geen advies geven omdat ik zelf geen ervaring heb in deze manier van casten. Ik had eerlijk gezegd de hoop dat de topic starter @SirNixon misschien met wat meer info had kunnen komen waar je wellicht mee geholpen had kunnen worden. Alles wat ik heb kunnen vinden, is dat nagenoeg elke IPTV-app wel een bepaalde vorm van probleem heeft zodra het aankomt op casten vanaf een GSM naar TV via Google Chromecast met ondertitels.
Citaat van SirNixon op 15 december 2021, 07:16Goedemorgen! Ik ben er weer! Had niet gezien dat er hier weer gereageerd werd..
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier geen ervaring mee heb. Ik heb zelf destijds een kastje aangeschaft en daar de IPTV smarters app op gezet. Ondertiteling werkte toen wel... Via Chromecast niet geprobeerd..
Maar mijn IPTV project staat eerst in de vriezer.. Ik kwam tot de ontdekking dat ik afhankelijk ben van ZIggo (qua kabel, geen glasvezel helaas en de telefoonaansluiting heb ik destijds verwijderd en behang overheen gesmeerd...) Dus qua kosten maakte het bijna niks meer uit. InternnetOnly tov een pakket met TV is bijna gelijk qua prijs helaas..
Goedemorgen! Ik ben er weer! Had niet gezien dat er hier weer gereageerd werd..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier geen ervaring mee heb. Ik heb zelf destijds een kastje aangeschaft en daar de IPTV smarters app op gezet. Ondertiteling werkte toen wel... Via Chromecast niet geprobeerd..
Maar mijn IPTV project staat eerst in de vriezer.. Ik kwam tot de ontdekking dat ik afhankelijk ben van ZIggo (qua kabel, geen glasvezel helaas en de telefoonaansluiting heb ik destijds verwijderd en behang overheen gesmeerd...) Dus qua kosten maakte het bijna niks meer uit. InternnetOnly tov een pakket met TV is bijna gelijk qua prijs helaas..
Citaat van Derry op 27 januari 2022, 15:54Om nog even door te gaan in dit topic;
Ik ben op zoek naar de beste IPTV aanbieder met hoge kwaliteit/fps kanalen. Van de aanbieders die ik tot nu toe heb getest biedt IPTVtotaal de beste kwaliteit. Echter vind ik het best prijzig.
Zijn er andere aanbieders die kunnen concurreren met IPTVtotaal als het gaat om kwaliteit?
Thanks!
Om nog even door te gaan in dit topic;
Ik ben op zoek naar de beste IPTV aanbieder met hoge kwaliteit/fps kanalen. Van de aanbieders die ik tot nu toe heb getest biedt IPTVtotaal de beste kwaliteit. Echter vind ik het best prijzig.
Zijn er andere aanbieders die kunnen concurreren met IPTVtotaal als het gaat om kwaliteit?
Thanks!
Citaat van Meh Meh op 27 januari 2022, 20:05Het is eigenlijk allemaal enorme shit. Ik raad je aan om te betalen voor een test, als ze die aanbieden. Soms bieden ze het gratis aan. Enkele weken geleden schreef ik op dit forum dat iptvkoning.nl goed was. Ik had de 24 uurs test geprobeerd, en het beeld happerde niet zoals dat wel het geval is bij vele andere IPTV aanbieders. Het beeld happert omdat ze meer klanten op een server zetten, dan de server aan kan. Zojuist ontdekte ik dat ook iptvkoning.nl zijn website en dienst offline heeft gehaald. Wie vorige week voor een jaar heeft betaald, is zijn geld kwijt en heeft geen IPTV. Mijn advies, test het eerst en betaal nooit voor meer dan een maand. De meeste van dit soort diensten harken zoveel mogelijk geld naar binnen, raken de servers te overbelast, dan trekken ze de stekker eruit en beginnen ze op een andere website opnieuw. Oplichters.
Het is eigenlijk allemaal enorme shit. Ik raad je aan om te betalen voor een test, als ze die aanbieden. Soms bieden ze het gratis aan. Enkele weken geleden schreef ik op dit forum dat iptvkoning.nl goed was. Ik had de 24 uurs test geprobeerd, en het beeld happerde niet zoals dat wel het geval is bij vele andere IPTV aanbieders. Het beeld happert omdat ze meer klanten op een server zetten, dan de server aan kan. Zojuist ontdekte ik dat ook iptvkoning.nl zijn website en dienst offline heeft gehaald. Wie vorige week voor een jaar heeft betaald, is zijn geld kwijt en heeft geen IPTV. Mijn advies, test het eerst en betaal nooit voor meer dan een maand. De meeste van dit soort diensten harken zoveel mogelijk geld naar binnen, raken de servers te overbelast, dan trekken ze de stekker eruit en beginnen ze op een andere website opnieuw. Oplichters.