do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Invloed van VPN op de verbinding?

VorigePage 2 of 2
22 uur geleden zei Drifter:

Ik heb me even iets meer verdiept in het verschil tussen de Betaalde VPN en de gratis versie in de Opera Browser.

De VPN in Opera werkt puur als een Proxy en verbergt in dat geval alleen jouw IP-adres en wordt er verder niets versleuteld via Encryptie wat in betaalde VPN wel het geval is.

Je zal dus zelf af moeten wegen wat voldoende is voor dat wat je op het internet doet. 😉

Voor marktplaats is dat prima, dan krijgen mensen geen melding dat ik in het buitenland zit.

Op zich zijn er hier geen grote problemen met downloaden in Tunesie, maar ..... ze houden wel alles in de gaten. Voor de Revolutie in 2011 was Youtube hier nog verboden en is een vriend ervoor naar de gevangenis gegaan omdat hij met, een gratis VPN, muziek etc keek. Dus vandaar dat ik dacht dat het misschien toch beter zou zijn een goede en dus betaald VPN aan te schaffen

Op 23-9-2018 om 22:06 zei NetNiet:

Beetje jammer dat ik zo dom was om gelijk een jaar abonnement te nemen

Lijkt me dat je inderdaad stap voor stap je instellingen van je betaalde VPN nog maar eens na moet lopen, want het is anders wel heel erg zonde als je net een paar maandjes gebruik hebt gemaakt van je jaar abonnement. 😉

4 uur geleden zei Drifter:

Lijkt me dat je inderdaad stap voor stap je instellingen van je betaalde VPN nog maar eens na moet lopen, want het is anders wel heel erg zonde als je net een paar maandjes gebruik hebt gemaakt van je jaar abonnement. 😉

hahah was het maar een paar maandjes ..... 4 september 🙂 

VorigePage 2 of 2