Iemand ervaring met DealQlub.com?
Citaat van Demo op 20 april 2017, 12:47Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen!
Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen!
Citaat van janous op 20 november 2017, 20:40Windows 10 Home besteld,
Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code.
Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan
Windows 10 Home besteld,
Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code.
Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan
Citaat van Demo op 24 mei 2018, 19:12Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.
Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.
Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.
Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.
Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.
NoDealQlub!!!!!!!!!!!!
Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.
Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.
Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.
NoDealQlub!!!!!!!!!!!!
Citaat van Meh Meh op 24 mei 2018, 19:27Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen.
Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt.
Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal.
Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen.
Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen.
Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt.
Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal.
Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen.
Citaat van Demo op 26 mei 2018, 21:27Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock:Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.
NoDealQlub!!!!!!!!!!!!
Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-.
Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.
Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.
Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.
Ben benieuwd...………………………………...
Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock:Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.
NoDealQlub!!!!!!!!!!!!
Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-.
Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.
Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.
Citaat van Meh Meh op 26 mei 2018, 23:58Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/
Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/
Citaat van Demo op 30 mei 2018, 16:38Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock:Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan .
30-05-2018, zit nog steeds te wachten.
Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.
Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock:Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan .
30-05-2018, zit nog steeds te wachten.
Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.
Citaat van Demo op 30 mei 2018, 18:502 uur geleden zei Gast *************:30-05-2018, zit nog steeds te wachten.
Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...….
Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb.
Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost.
Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten.
Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden.
2 uur geleden zei Gast *************:30-05-2018, zit nog steeds te wachten.
Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...….
Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb.
Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost.
Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten.
Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden.