do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

iceworld.online offline

VorigePage 3 of 3
55 minuten geleden zei joopie17:

Je hebt niet de rechten om deze website te bekijken

De site is gewoon online dus als je geen gekke dingen hebt gedaan waardoor je een ban hebt gekregen kan je even contact op nemen en vragen waarom je niet kan inloggen in je account.

4 uur geleden zei Drifter:

De site is gewoon online dus als je geen gekke dingen hebt gedaan waardoor je een ban hebt gekregen kan je even contact op nemen en vragen waarom je niet kan inloggen in je account.

Bedoel je via de contacteer ons knop? Komt dat wel over?

36 minuten geleden zei joopie17:

Bedoel je via de contacteer ons knop? Komt dat wel over?

Op die manier kan je vragen wat er aan de hand is en of ze dat willen corrigeren. Je krijgt dan als het goed is een e-mail op het adres wat je hebt opgegeven bij je registratie.

On 10/24/2018 at 10:50 AM, Iceworld said:

https://iceworld.online/ is weer volop draaiende en we hopen je daar snel te zien 

Hi for some reason I cannot login anymore on Iceworld. Get a message I cannot register with VPN, but I have never used VPN.

On 1/6/2019 at 6:06 PM, Drifter said:

Op die manier kan je vragen wat er aan de hand is en of ze dat willen corrigeren. Je krijgt dan als het goed is een e-mail op het adres wat je hebt opgegeven bij je registratie.

Ik zie geen contact knop mee, hoe kan ik in contact komen?

54 minuten geleden zei tyry_it20:

Ik zie geen contact knop mee, hoe kan ik in contact komen?

Ik ben geen woordvoerder voor Iceworld, maar ooit zelf door onbekende oorzaak uitgesloten geweest (Ban). Daar kreeg ik toen een pagina in beeld waarop de mogelijkheid aanwezig was om contact op te nemen met een staflid. Ik heb geen idee of dat nu nog steeds aanwezig is, maar het is ook niet aan medewerkers van Duken.nl om dat soort problemen op te lossen lijkt me.

42 minutes ago, Drifter said:

Ik ben geen woordvoerder voor Iceworld, maar ooit zelf door onbekende oorzaak uitgesloten geweest (Ban). Daar kreeg ik toen een pagina in beeld waarop de mogelijkheid aanwezig was om contact op te nemen met een staflid. Ik heb geen idee of dat nu nog steeds aanwezig is, maar het is ook niet aan medewerkers van Duken.nl om dat soort problemen op te lossen lijkt me.

Nee, er is geen contact-knop op de pagina aanwezig.

Heb , voor zover ik zelf weet, niets raars gedaan, behalve uitloggen (had ik dus nooit moeten doen).

Je hebt gelijk dat dit niet aan eeen medewerker van duken.nl is, maar ik zag dat iemand van iceworld hierop eerder heeft gereageerd. 

Annotation 2019-03-11 204247.jpg

Iceworld heeft Zaterdag 16 Maart een Nieuwsbrief verstuurt aan de leden, waarin een belangrijke mededeling staat die ik hier even plaats voor leden op Duken.nl.

Aangezien we het leden aantal bereikt hebben, wat we wilden bereiken, hebben we besloten de registraties dicht te gooien, en we zorgen ervoor dat via google niks meer te vinden is over Iceworld.. Het is dus vanaf nu niet meer mogelijk om een nieuwe registratie aan te maken, ook gaan we de email bereikbaarheid van buiten nu stopzetten. Dat betekend voor jullie als je door een of andere reden van de site af vliegt, er niet meer kan opkomen. Veel users hebben een vals email gebruikt in het verleden, als je dus nu je ww vergeet kunt je dat niet meer opvragen! Hou er rekening mee. We willen verder in een gesloten en gezellige zo veilig mogelijke omgeving.

Ik hoop dat hiermee duidelijk is wat de koers is van Iceworld en dat er op Duken.nl geen vragen meer gesteld worden waar de Medewerkers van Duken.nl geen antwoord op kunnen geven of op andere wijze behulpzaam kunnen zijn.

Ik ga morgen even kijken, nu alle poeha verborgen en topic op slot. Thx

VorigePage 3 of 3