do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

iceworld.online offline

Page 1 of 3Volgende

Is het forum iceworld.online offline?

ik denk het wel, had net een donatie gedaan van 22,50€

sinds vandaag is het onbereikbaar. Misschien de server gecrashed?

Is Iceworld offline het is misschien wel gepast om tenminste iets te laten weten, of zie ik dit verkeerd?

Is iceworld.online ter ziele ..............????????

Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.

Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online op Duken.nl die daar helderheid in kan verschaffen.

Het lijkt me dat het dan ook verder nutteloos is om hier op het forum vragen te stellen over die site. 🙄

3 uur geleden zei Drifter:

Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.

Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online die een account heeft op Duken.nl en daar helderheid in kan verschaffen.

Het lijkt me dat het dan ook verder nutteloos is om hier op het forum vragen te stellen over die site. 🙄

Kijk hier even naar! 1882845863_Schermopname(22).thumb.png.458cd633c338cf97ad6dae06097f3744.png

3 minuten geleden zei Kees.P:

Kijk hier even naar!

Hoi Kees.P,

Je had geen printscreen hoeven plaatsen hoor.

Dat is bij mij ook wel bekend, maar dit lid heeft dus kennelijk geen behoefte om te reageren in deze discussie, vandaar mijn reactie geen vragen meer te stellen over de toestand van deze site want dan gaan er enkel maar steeds meer mensen zich irriteren aan het uitblijven van antwoorden. 😉

Schijnbaar is die wel weer online, maar je moet wel opnieuw registeren. Heeft iemand daar alweer geregistreerd.

ja we zijn al weer een tijdje open Duken wacht nog even met de site plaatsen op dit forum maar je bent van harte welkom op https://iceworld.online/

Page 1 of 3Volgende