iceworld.online offline
Citaat van colablikje op 22 september 2018, 20:42sinds vandaag is het onbereikbaar. Misschien de server gecrashed?
sinds vandaag is het onbereikbaar. Misschien de server gecrashed?
Citaat van Jake259 op 27 september 2018, 18:57Is Iceworld offline het is misschien wel gepast om tenminste iets te laten weten, of zie ik dit verkeerd?
Is Iceworld offline het is misschien wel gepast om tenminste iets te laten weten, of zie ik dit verkeerd?
Citaat van Demo op 1 oktober 2018, 12:15Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.
Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online op Duken.nl die daar helderheid in kan verschaffen.
Het lijkt me dat het dan ook verder nutteloos is om hier op het forum vragen te stellen over die site. 🙄
Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.
Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online op Duken.nl die daar helderheid in kan verschaffen.
Het lijkt me dat het dan ook verder nutteloos is om hier op het forum vragen te stellen over die site. 🙄
Citaat van Kees.P op 1 oktober 2018, 15:223 uur geleden zei Drifter:Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.
Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online die een account heeft op Duken.nl en daar helderheid in kan verschaffen.
3 uur geleden zei Drifter:Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.
Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online die een account heeft op Duken.nl en daar helderheid in kan verschaffen.
Citaat van Demo op 1 oktober 2018, 15:303 minuten geleden zei Kees.P:Kijk hier even naar!
Hoi Kees.P,
Je had geen printscreen hoeven plaatsen hoor.
Dat is bij mij ook wel bekend, maar dit lid heeft dus kennelijk geen behoefte om te reageren in deze discussie, vandaar mijn reactie geen vragen meer te stellen over de toestand van deze site want dan gaan er enkel maar steeds meer mensen zich irriteren aan het uitblijven van antwoorden. 😉
3 minuten geleden zei Kees.P:Kijk hier even naar!
Hoi Kees.P,
Je had geen printscreen hoeven plaatsen hoor.
Dat is bij mij ook wel bekend, maar dit lid heeft dus kennelijk geen behoefte om te reageren in deze discussie, vandaar mijn reactie geen vragen meer te stellen over de toestand van deze site want dan gaan er enkel maar steeds meer mensen zich irriteren aan het uitblijven van antwoorden. 😉
Citaat van joopie17 op 14 oktober 2018, 08:02Schijnbaar is die wel weer online, maar je moet wel opnieuw registeren. Heeft iemand daar alweer geregistreerd.
Schijnbaar is die wel weer online, maar je moet wel opnieuw registeren. Heeft iemand daar alweer geregistreerd.
Citaat van Iceworld op 14 oktober 2018, 08:09ja we zijn al weer een tijdje open Duken wacht nog even met de site plaatsen op dit forum maar je bent van harte welkom op https://iceworld.online/
ja we zijn al weer een tijdje open Duken wacht nog even met de site plaatsen op dit forum maar je bent van harte welkom op https://iceworld.online/