wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

https://the-newgeneration.net offline?

VorigePage 2 of 2
3 minuten geleden zei bruchlee:

Iceworld is ook oké

Ja, wij waren een tijdje geleden bij Iceworld. Ze hebben echt talloze soorten ijsbanen, leuk voor het hele gezin. Ze verkopen zelfs ijsbanen. 🤓

Ik lees nu, even geduld dus :)

about time waiting GIF by Paul McCartney

Welkom bij the-newgeneration.net

Wij zijn bezig om de server te verbeteren en verwachten hiermee binnen enkele uren klaar te zijn.

(dit was nodig omdat we erg snel gegroeid zijn waardoor we extra stappen moeten ondernemen om de veiligheid en snelheid te verbeteren.) 

Onze excuses voor het ongemak

The TNG Crew

Dat is meestal het geval. Iedere website gaat wel eens offline voor onderhoud.

TNG  site is weer in de lucht ..... bedankt voor uw geduld .....

19 uur geleden zei Meh Meh:

Ja, wij waren een tijdje geleden bij Iceworld. Ze hebben echt talloze soorten ijsbanen, leuk voor het hele gezin. Ze verkopen zelfs ijsbanen. 🤓

leuk hé

20 uur geleden zei bruchlee:

Iceworld is ook oké

iceworld heeft momenteel een leden stop ..daar kom je dus even niet meer binnen 

Op 13-4-2019 om 20:22 zei Meh Meh:

Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Wie weet duurt het nog een hele dag voordat ze weer online zijn. Verschrikkelijk. De horror, de horror.😩😢

Weet iemand trouwens hoe ik mij weer kan inschrijven voor TNG? Ik had ooit in een ver verleden een account maar ben die kwijtgeraakt en toen hebben ze de registratie gesloten.

registratie is open hoor voorlopig dus wees welkom

34 minuten geleden zei breaker:

registratie is open hoor voorlopig dus wees welkom

Waar?

Op 13-4-2019 om 20:22 zei Meh Meh:

Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Wie weet duurt het nog een hele dag voordat ze weer online zijn. Verschrikkelijk. De horror, de horror.😩😢

Weet iemand trouwens hoe ik mij weer kan inschrijven voor TNG? Ik had ooit in een ver verleden een account maar ben die kwijtgeraakt en toen hebben ze de registratie gesloten.

Die ben je niet kwijt geraakt, je bent gewoon verbannen en komt er gewoon niet meer in 🙂

Voordat we allemaal boos worden op elkaar, ik lees het als een grapje / sarcasme. Dat mag toch geen probleem zijn voor ons allen? 

Hou de liefde in de lucht heren 💓 anders kunnen we 50% van het forum ruimen als we geen geintje meer kunnen maken. 

Dank jullie! 🌹

7 uur geleden zei Vreemdeling:

Die ben je niet kwijt geraakt, je bent gewoon verbannen en komt er gewoon niet meer in :)

Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.

Op 17-4-2019 om 08:48 zei Meh Meh:

Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.

Ik ken het whahahaha 🙂

VorigePage 2 of 2