https://the-newgeneration.net offline?
Citaat van Meh Meh op 13 april 2019, 20:243 minuten geleden zei bruchlee:Iceworld is ook oké
Ja, wij waren een tijdje geleden bij Iceworld. Ze hebben echt talloze soorten ijsbanen, leuk voor het hele gezin. Ze verkopen zelfs ijsbanen. 🤓
3 minuten geleden zei bruchlee:Iceworld is ook oké
Ja, wij waren een tijdje geleden bij Iceworld. Ze hebben echt talloze soorten ijsbanen, leuk voor het hele gezin. Ze verkopen zelfs ijsbanen. 🤓
Citaat van Duken op 13 april 2019, 20:45Ik lees nu, even geduld dus
![]()
![]()
Welkom bij the-newgeneration.net
Wij zijn bezig om de server te verbeteren en verwachten hiermee binnen enkele uren klaar te zijn.
(dit was nodig omdat we erg snel gegroeid zijn waardoor we extra stappen moeten ondernemen om de veiligheid en snelheid te verbeteren.)
Onze excuses voor het ongemak
The TNG Crew
Ik lees nu, even geduld dus
Welkom bij the-newgeneration.net
Wij zijn bezig om de server te verbeteren en verwachten hiermee binnen enkele uren klaar te zijn.
(dit was nodig omdat we erg snel gegroeid zijn waardoor we extra stappen moeten ondernemen om de veiligheid en snelheid te verbeteren.)
Onze excuses voor het ongemak
The TNG Crew
Citaat van breaker op 14 april 2019, 16:17TNG site is weer in de lucht ..... bedankt voor uw geduld .....
19 uur geleden zei Meh Meh:Ja, wij waren een tijdje geleden bij Iceworld. Ze hebben echt talloze soorten ijsbanen, leuk voor het hele gezin. Ze verkopen zelfs ijsbanen. 🤓
leuk hé
20 uur geleden zei bruchlee:Iceworld is ook oké
iceworld heeft momenteel een leden stop ..daar kom je dus even niet meer binnen
TNG site is weer in de lucht ..... bedankt voor uw geduld .....
19 uur geleden zei Meh Meh:Ja, wij waren een tijdje geleden bij Iceworld. Ze hebben echt talloze soorten ijsbanen, leuk voor het hele gezin. Ze verkopen zelfs ijsbanen. 🤓
leuk hé
20 uur geleden zei bruchlee:Iceworld is ook oké
iceworld heeft momenteel een leden stop ..daar kom je dus even niet meer binnen
Citaat van breaker op 15 april 2019, 19:35Op 13-4-2019 om 20:22 zei Meh Meh:Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Wie weet duurt het nog een hele dag voordat ze weer online zijn. Verschrikkelijk. De horror, de horror.😩😢Weet iemand trouwens hoe ik mij weer kan inschrijven voor TNG? Ik had ooit in een ver verleden een account maar ben die kwijtgeraakt en toen hebben ze de registratie gesloten.
registratie is open hoor voorlopig dus wees welkom
Op 13-4-2019 om 20:22 zei Meh Meh:Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Wie weet duurt het nog een hele dag voordat ze weer online zijn. Verschrikkelijk. De horror, de horror.😩😢Weet iemand trouwens hoe ik mij weer kan inschrijven voor TNG? Ik had ooit in een ver verleden een account maar ben die kwijtgeraakt en toen hebben ze de registratie gesloten.
registratie is open hoor voorlopig dus wees welkom
Citaat van Vreemdeling op 16 april 2019, 23:14Op 13-4-2019 om 20:22 zei Meh Meh:Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Die ben je niet kwijt geraakt, je bent gewoon verbannen en komt er gewoon niet meer in 🙂
Op 13-4-2019 om 20:22 zei Meh Meh:Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Die ben je niet kwijt geraakt, je bent gewoon verbannen en komt er gewoon niet meer in 🙂
Citaat van Duken op 17 april 2019, 04:43Voordat we allemaal boos worden op elkaar, ik lees het als een grapje / sarcasme. Dat mag toch geen probleem zijn voor ons allen?
Hou de liefde in de lucht heren 💓 anders kunnen we 50% van het forum ruimen als we geen geintje meer kunnen maken.
Dank jullie! 🌹
Voordat we allemaal boos worden op elkaar, ik lees het als een grapje / sarcasme. Dat mag toch geen probleem zijn voor ons allen?
Hou de liefde in de lucht heren 💓 anders kunnen we 50% van het forum ruimen als we geen geintje meer kunnen maken.
Dank jullie! 🌹
Citaat van Meh Meh op 17 april 2019, 06:487 uur geleden zei Vreemdeling:Die ben je niet kwijt geraakt, je bent gewoon verbannen en komt er gewoon niet meer in
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.
7 uur geleden zei Vreemdeling:Die ben je niet kwijt geraakt, je bent gewoon verbannen en komt er gewoon niet meer in
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.
Citaat van Vreemdeling op 19 april 2019, 11:16Op 17-4-2019 om 08:48 zei Meh Meh:Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.
Ik ken het whahahaha 🙂
Op 17-4-2019 om 08:48 zei Meh Meh:Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.
Ik ken het whahahaha 🙂