https://the-newgeneration.net offline?
Citaat van William op 5 december 2018, 08:41Ziet als een probleem met de server, misschien een update of iets dergelijks. Ze zullen vast met een aantal uur terug zijn.
Even volhouden
Ziet als een probleem met de server, misschien een update of iets dergelijks. Ze zullen vast met een aantal uur terug zijn. Even volhouden
Citaat van Vreemdeling op 13 april 2019, 12:42Hier zijn ze wederom offline
Hier zijn ze wederom offline
Citaat van Gandalf op 13 april 2019, 15:37Bij mij ook maar ik hoop dat wat het ook is snel wordt opgelost want het is een een hele goede site/forum
Bij mij ook maar ik hoop dat wat het ook is snel wordt opgelost want het is een een hele goede site/forum
Citaat van Demo op 13 april 2019, 16:12Wowwwwwwwwwwww, bij mij is het nu Zaterdag 18:10 en ik heb net heerlijk gegeten en ga verder hopelijk genieten van een goede voetbalwedstrijd en met een beetje mazzel is het server probleempje bij TNG met een paar uurtjes weer verholpen, zodat verder iedereen weer op een normale manier van zijn/haar weekend kan genieten.
Wowwwwwwwwwwww, bij mij is het nu Zaterdag 18:10 en ik heb net heerlijk gegeten en ga verder hopelijk genieten van een goede voetbalwedstrijd en met een beetje mazzel is het server probleempje bij TNG met een paar uurtjes weer verholpen, zodat verder iedereen weer op een normale manier van zijn/haar weekend kan genieten.
Citaat van breaker op 13 april 2019, 16:19de server is inderdaad tijdelijk offline voor onderhoud ...we komen bij u terug ......
de server is inderdaad tijdelijk offline voor onderhoud ...we komen bij u terug ......
de server is inderdaad tijdelijk offline voor onderhoud ...we komen bij u terug ......
Citaat van Meh Meh op 13 april 2019, 18:22Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Wie weet duurt het nog een hele dag voordat ze weer online zijn. Verschrikkelijk. De horror, de horror.😩😢Weet iemand trouwens hoe ik mij weer kan inschrijven voor TNG? Ik had ooit in een ver verleden een account maar ben die kwijtgeraakt en toen hebben ze de registratie gesloten.
Wanneer zijn ze weer online? Ik vind het echt vreselijk dit. Ik zie het niet meer zitten zonder TNG. Het leven is niets waard zonder TNG.
Wie weet duurt het nog een hele dag voordat ze weer online zijn. Verschrikkelijk. De horror, de horror.😩😢
Weet iemand trouwens hoe ik mij weer kan inschrijven voor TNG? Ik had ooit in een ver verleden een account maar ben die kwijtgeraakt en toen hebben ze de registratie gesloten.