http://kingsplace.rocks offline
Citaat van MvE op 30 oktober 2017, 13:49Dat is jammer
Was by far mijn favoriete plek voor NZB search. Wat gebruiken jullie als alternatief? Spotnet is qua software een stuk minder geworden in de loop der jaren.
Dat is jammer Was by far mijn favoriete plek voor NZB search. Wat gebruiken jullie als alternatief? Spotnet is qua software een stuk minder geworden in de loop der jaren.
Citaat van MvE op 30 oktober 2017, 14:589 minuten geleden zei Duken:Place2home is nog een goed alternatief. En anders weer torrents
He bah. Torrents
Daar worden we allemaal niet gelukkig van. Haha.
Zonde! Kingsplace was echt een goed platform! Maar ja, waarschijnlijk te veel risico
9 minuten geleden zei Duken:Place2home is nog een goed alternatief. En anders weer torrents
He bah. Torrents Daar worden we allemaal niet gelukkig van. Haha.
Zonde! Kingsplace was echt een goed platform! Maar ja, waarschijnlijk te veel risico
Citaat van deurenkletser op 30 oktober 2017, 15:1022 minuten geleden zei Duken:Place2home is nog een goed alternatief. En anders weer torrents
Place2Home valt niet meer op te registreren. Mijn account is daar blijkbaar gewoon verwijderd geweest. Ook niet meer zo gemakkelijk in te geraken dus.
22 minuten geleden zei Duken:Place2home is nog een goed alternatief. En anders weer torrents
Place2Home valt niet meer op te registreren. Mijn account is daar blijkbaar gewoon verwijderd geweest. Ook niet meer zo gemakkelijk in te geraken dus.
Citaat van Meh Meh op 30 oktober 2017, 15:2918 minuten geleden zei deurenkletser:Place2Home valt niet meer op te registreren. Mijn account is daar blijkbaar gewoon verwijderd geweest. Ook niet meer zo gemakkelijk in te geraken dus.
Over enkele weken/maanden gaat de registratie weer open las ik op het Place2Home forum.
18 minuten geleden zei deurenkletser:Place2Home valt niet meer op te registreren. Mijn account is daar blijkbaar gewoon verwijderd geweest. Ook niet meer zo gemakkelijk in te geraken dus.
Over enkele weken/maanden gaat de registratie weer open las ik op het Place2Home forum.
Citaat van deurenkletser op 30 oktober 2017, 15:31Zojuist zei Meh Meh:Over enkele weken/maanden gaat de registratie weer open las ik op het Place2Home forum.
Dat is goed nieuws!
Zojuist zei Meh Meh:Over enkele weken/maanden gaat de registratie weer open las ik op het Place2Home forum.
Dat is goed nieuws!
Citaat van MvE op 30 oktober 2017, 15:41Als iemand hier een berichtje kan plaatsen als de registratie weer open gaat zou dat echt echt fantastisch zijn!
Ugh wat gezeik toch allemaal tegenwoordig.
Waar zijn die mooie tijden gebleven toen we lekker allemaal nog lekker gezellig op FTD zaten. Niks aan de hand. Je kon zelfs nog een vraag stellen over de ''sleutels'' in de download. Ben bang dat het alsmaar minder en minder gaat worden
![]()
Als iemand hier een berichtje kan plaatsen als de registratie weer open gaat zou dat echt echt fantastisch zijn!
Waar zijn die mooie tijden gebleven toen we lekker allemaal nog lekker gezellig op FTD zaten. Niks aan de hand. Je kon zelfs nog een vraag stellen over de ''sleutels'' in de download. Ben bang dat het alsmaar minder en minder gaat worden
Citaat van Misterkilobyte op 30 oktober 2017, 16:2852 minuten geleden zei MvE:Als iemand hier een berichtje kan plaatsen als de registratie weer open gaat zou dat echt echt fantastisch zijn!
![]()
Ja het zal inderdaad minder worden met Nzb Forums, ken er nu nog maar 3, jammer van kingsplace was een zeer gemakkelijke Nzb fora, en torrents gaan zo langzaam vindt ik, ik heb 300mb en mag blij wezen dat ik 10mb haal via torrents
52 minuten geleden zei MvE:Als iemand hier een berichtje kan plaatsen als de registratie weer open gaat zou dat echt echt fantastisch zijn!
![]()
Ja het zal inderdaad minder worden met Nzb Forums, ken er nu nog maar 3, jammer van kingsplace was een zeer gemakkelijke Nzb fora, en torrents gaan zo langzaam vindt ik, ik heb 300mb en mag blij wezen dat ik 10mb haal via torrents
Citaat van MvE op 30 oktober 2017, 18:261 uur geleden zei Karelkeilbout:Ja het zal inderdaad minder worden met Nzb Forums, ken er nu nog maar 3, jammer van kingsplace was een zeer gemakkelijke Nzb fora, en torrents gaan zo langzaam vindt ik, ik heb 300mb en mag blij wezen dat ik 10mb haal via torrents
Absoluut waar! Vaak ook moeilijker vindbaar. En zeker als het wat ouder is. Welke torrent search engine gebruik jij? Ik gebruik voor torrents momenteel alleen bitlord. Werkt voor series/films prima. Maar als het om software gaat lijken torrents inmiddels niet meer te werken. Of zoek ik verkeerd?
1 uur geleden zei Karelkeilbout:Ja het zal inderdaad minder worden met Nzb Forums, ken er nu nog maar 3, jammer van kingsplace was een zeer gemakkelijke Nzb fora, en torrents gaan zo langzaam vindt ik, ik heb 300mb en mag blij wezen dat ik 10mb haal via torrents
Absoluut waar! Vaak ook moeilijker vindbaar. En zeker als het wat ouder is. Welke torrent search engine gebruik jij? Ik gebruik voor torrents momenteel alleen bitlord. Werkt voor series/films prima. Maar als het om software gaat lijken torrents inmiddels niet meer te werken. Of zoek ik verkeerd?