http://kingsplace.rocks offline
Citaat van Meh Meh op 16 juli 2017, 14:03De administrator staat momenteel nieuwe ledenregistraties niet toe.
Registeren is dus niet mogelijk. Maar de website is gewoon online.
De administrator staat momenteel nieuwe ledenregistraties niet toe.
Registeren is dus niet mogelijk. Maar de website is gewoon online.
Citaat van ShadowJunter op 24 juli 2017, 20:14Vanmiddag nog te bereieken nu
niet meer.
Vanmiddag nog te bereieken nu niet meer.
Citaat van Duken op 25 juli 2017, 04:58Hier ziet http://kingsplace.rocks er weer gezond en online uit
Hier ziet http://kingsplace.rocks er weer gezond en online uit
Citaat van Meh Meh op 25 juli 2017, 14:50Ik heb er een account aangemaakt. Is na lang wachten eindelijk geactiveerd. Ik ben benieuwd of het wat is, zal zo even kijken.
Ik heb er een account aangemaakt. Is na lang wachten eindelijk geactiveerd. Ik ben benieuwd of het wat is, zal zo even kijken.
Citaat van Duken op 25 juli 2017, 14:53Laat even weten, ik ben ook benieuwd. Hebben Een dezelfde of bijvoorbeeld andere content als andere nzb forums.
Hier vraagt ook iemand een invite.
Laat even weten, ik ben ook benieuwd. Hebben Een dezelfde of bijvoorbeeld andere content als andere nzb forums.
Hier vraagt ook iemand een invite.
Citaat van Meh Meh op 25 juli 2017, 14:59Registraties zijn gewoon open. Hij moet wachten tot een account is geopend. Ik zie ook geen mogelijkheid om een invite te krijgen vanuit het forum.
Registraties zijn gewoon open. Hij moet wachten tot een account is geopend. Ik zie ook geen mogelijkheid om een invite te krijgen vanuit het forum.
Citaat van Woelrat op 26 juli 2017, 07:31Hoi Allemaal.
Ik krijg sinds een paar dagen deze melding je hebt geen toestemming dit forum te bezoeken.
ik vind het een rare zaak.
Verder kan ik ook geen contact vinden om dit te melden of uitleg te vragen.
Zijn er meer leden met dit probleem.
Alvast bedankt.
Hoi Allemaal.
Ik krijg sinds een paar dagen deze melding je hebt geen toestemming dit forum te bezoeken.
ik vind het een rare zaak.
Verder kan ik ook geen contact vinden om dit te melden of uitleg te vragen.
Zijn er meer leden met dit probleem.
Alvast bedankt.
Citaat van Duken op 26 juli 2017, 08:53Wellicht had je een verkeerd bericht geplaatst? Maar je kunt ook altijd een nieuw account aanvragen, binnen een paar dagen heb je antwoord en kan je daarmee inloggen. Dan kun je op het forum de vraag stellen.
Is lastig, maar helaas is er geen support desk.
Wellicht had je een verkeerd bericht geplaatst? Maar je kunt ook altijd een nieuw account aanvragen, binnen een paar dagen heb je antwoord en kan je daarmee inloggen. Dan kun je op het forum de vraag stellen.
Citaat van Woelrat op 26 juli 2017, 09:026 minuten geleden zei Duken:Wellicht had je een verkeerd bericht geplaatst? Maar je kunt ook altijd een nieuw account aanvragen, binnen een paar dagen heb je antwoord en kan je daarmee inloggen. Dan kun je op het forum de vraag stellen.
Verkeerd bericht? daar weet ik niets van.
Opnieuw registreren gaar ook niet, ik kom gewoon nergens meer in.
Maar goed dank voor je inzet, ik zal wel zien erg jammer dat wel.
Groet.
6 minuten geleden zei Duken:Wellicht had je een verkeerd bericht geplaatst? Maar je kunt ook altijd een nieuw account aanvragen, binnen een paar dagen heb je antwoord en kan je daarmee inloggen. Dan kun je op het forum de vraag stellen.
Verkeerd bericht? daar weet ik niets van.
Opnieuw registreren gaar ook niet, ik kom gewoon nergens meer in.
Maar goed dank voor je inzet, ik zal wel zien erg jammer dat wel.
Groet.