Hoera! Rechter zegt nee tegen "download boete"
Citaat van ShadowMaster op 9 februari 2019, 18:20Inderdaad goed nieuws
![]()
Ik heb geen ziggo maar , verwacht dat als het zo ver zou komen onze provider dit ook zou doen.
op dit moment ben ik eigenlijk ook niet meer veel actief in torrentland of nzb
Heel soms nog een leuke film downloaden maar dat is het
Inderdaad goed nieuws
Ik heb geen ziggo maar , verwacht dat als het zo ver zou komen onze provider dit ook zou doen.
op dit moment ben ik eigenlijk ook niet meer veel actief in torrentland of nzb
Heel soms nog een leuke film downloaden maar dat is het
Citaat van Duken op 10 februari 2019, 07:1320 uur geleden zei cookiesmonster:Ben niet zo bekend met de titels en termen.
Robin Hood is neem ik aan een film maar hoe werkt dit?Die website verzamelt van alle openbare torrents en slaat ze op. Je kunt als je zelf download via torrents ook zien welke IP adres hetzelfde bestand download.
Robin Hood is inderdaad een nieuwe film.
20 uur geleden zei cookiesmonster:Ben niet zo bekend met de titels en termen.
Robin Hood is neem ik aan een film maar hoe werkt dit?
Die website verzamelt van alle openbare torrents en slaat ze op. Je kunt als je zelf download via torrents ook zien welke IP adres hetzelfde bestand download.
Citaat van cookiesmonster op 10 februari 2019, 10:403 uur geleden zei Duken:Die website verzamelt van alle openbare torrents en slaat ze op. Je kunt als je zelf download via torrents ook zien welke IP adres hetzelfde bestand download.
Met andere woorden, had die persoon een VPN gebruikt had hij veiliger geweest.
Eerst hier lezen en dan doen. Had een dure les kunnen zijn.
3 uur geleden zei Duken:Die website verzamelt van alle openbare torrents en slaat ze op. Je kunt als je zelf download via torrents ook zien welke IP adres hetzelfde bestand download.
Met andere woorden, had die persoon een VPN gebruikt had hij veiliger geweest.
Eerst hier lezen en dan doen. Had een dure les kunnen zijn.
Citaat van Duken op 11 februari 2019, 19:34Dat klopt helemaal cookiemonster. Het kan in de toekomst altijd nog een dure les worden... wie zegt wat DFW over x jaar nog met deze gegevens kan doen? Brrr.....
Dat klopt helemaal cookiemonster. Het kan in de toekomst altijd nog een dure les worden... wie zegt wat DFW over x jaar nog met deze gegevens kan doen? Brrr.....