Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 26 maart 2018, 14:16Ah, vergeten dat ik de beurt had.
Oude familiefilm van een zeer bekende regisseur. Een van de wezens in de film lijkt op een soort Golden Retriever maar is eigen een goedaardige draak.
Ah, vergeten dat ik de beurt had.
Oude familiefilm van een zeer bekende regisseur. Een van de wezens in de film lijkt op een soort Golden Retriever maar is eigen een goedaardige draak.
Citaat van Meh Meh op 26 maart 2018, 15:29Helemaal goed. Geniale film, in de bioscoop gezien toen de wereld nog leuk en mooi was. Ik was 7 jaar oud.
Ik vond de dialoog tussen de wolf (Gmork) en Atreyu zeer indrukwekkend en nu, decennia later nog steeds.
Helemaal goed. Geniale film, in de bioscoop gezien toen de wereld nog leuk en mooi was. Ik was 7 jaar oud.
Ik vond de dialoog tussen de wolf (Gmork) en Atreyu zeer indrukwekkend en nu, decennia later nog steeds.
Citaat van snowboardsissy op 26 maart 2018, 15:34inderdaad jeugd sentiment. samen met labyrinth en the dark chrystal.
inderdaad jeugd sentiment. samen met labyrinth en the dark chrystal.
Citaat van Duken op 26 maart 2018, 16:21Brrr waren enge films. Ik ben nu 34 en heb een 10 jaar oudere broer. Ik heb te veel van die films gekeken op te jonge leeftijd. Ik vind die wolf nog eng.... Brrrrr
labyrinth was ook scary... Die monsters in je kamer. Damn
Mijn beurt,
4 goede vrienden welke door een stukje hout worden getraind.
Brrr waren enge films. Ik ben nu 34 en heb een 10 jaar oudere broer. Ik heb te veel van die films gekeken op te jonge leeftijd. Ik vind die wolf nog eng.... Brrrrr
labyrinth was ook scary... Die monsters in je kamer. Damn
Mijn beurt,
4 goede vrienden welke door een stukje hout worden getraind.
Citaat van snowboardsissy op 26 maart 2018, 18:24cowabunga.
donatello, rafael, michelangelo en leonardo. getraind door splinter.
vast niet the goonies
cowabunga.
donatello, rafael, michelangelo en leonardo. getraind door splinter.
vast niet the goonies
Citaat van Duken op 26 maart 2018, 19:59Damn had ik niet verwacht, maar snel geraden @snowboardsissy
Damn had ik niet verwacht, maar snel geraden @snowboardsissy
Citaat van snowboardsissy op 27 maart 2018, 15:45I know
I know