Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 22 maart 2018, 08:2657 minuten geleden zei Rikkert.:The man who stare at goats
dat is hem, doe maar een quote
57 minuten geleden zei Rikkert.:The man who stare at goats
dat is hem, doe maar een quote
Citaat van Meh Meh op 22 maart 2018, 13:4814 uur geleden zei Meh Meh:Meh Meh snapt er helemaal geen ene geit van.
Ik kan dit topic niet langer verpesten door het direct te achterhalen, ik snap er helemaal niets van.
14 uur geleden zei Meh Meh:Meh Meh snapt er helemaal geen ene geit van.
Ik kan dit topic niet langer verpesten door het direct te achterhalen, ik snap er helemaal niets van.
Citaat van Duken op 22 maart 2018, 20:02mmm, Always... zegt mij nog niks En google komt met gekke oplossingen
op de term "quote always"
mmm, Always... zegt mij nog niks En google komt met gekke oplossingen op de term "quote always"
Citaat van Rikkert. op 22 maart 2018, 21:50Nope, is een quote die ik gaf, niet de titel
Acteur die het zei in de desbetreffende film is 2 jaar geleden overleden.
Nope, is een quote die ik gaf, niet de titel
Acteur die het zei in de desbetreffende film is 2 jaar geleden overleden.
Citaat van Rikkert. op 23 maart 2018, 21:47Film komt uit een van de grootste (qua omzet) filmsreeks.
Quote: 'always' gezegd door een acteur die nu 2 jaar overleden is.
Film komt uit een van de grootste (qua omzet) filmsreeks.
Quote: 'always' gezegd door een acteur die nu 2 jaar overleden is.
Citaat van Meh Meh op 24 maart 2018, 00:29Anton Yelchin vertolkte de rol van Chekov in de nieuwe Star Trek reeks. Die reeks is qua omzet groot te noemen.
Hij overleed in 2016 nadat zijn Jeep Grand Cherokee hem op dramatische wijze platreed.
Always kan ik niet goed plaatsen... Spock zei "always" in scène die ik mij goed herinner, uit de tweede Star Trek film, met de eerste crew.
Anton Yelchin vertolkte de rol van Chekov in de nieuwe Star Trek reeks. Die reeks is qua omzet groot te noemen.
Hij overleed in 2016 nadat zijn Jeep Grand Cherokee hem op dramatische wijze platreed.
Always kan ik niet goed plaatsen... Spock zei "always" in scène die ik mij goed herinner, uit de tweede Star Trek film, met de eerste crew.