Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Duken op 14 maart 2018, 18:31Met die tweede had ik hangman ook niet geraden
Ik denk driver of een van de fast en Furious reeks?
Met die tweede had ik hangman ook niet geraden
Ik denk driver of een van de fast en Furious reeks?
Citaat van Rikkert. op 14 maart 2018, 18:46@Duken
Als je de muur goed bekijkt zie je dat er iemand galgje (hangman) aan het spelen is![]()
Komt niet uit F&F reeks.
@Duken
Als je de muur goed bekijkt zie je dat er iemand galgje (hangman) aan het spelen is
Komt niet uit F&F reeks.
Citaat van Meh Meh op 14 maart 2018, 20:34Google weet het. Ik nou ook, ik zeg niets.
Erg mooie auto, een Chevrolet Camaro jaren 70 als ik me niet vergis.
Google weet het. Ik nou ook, ik zeg niets.
Erg mooie auto, een Chevrolet Camaro jaren 70 als ik me niet vergis.
Citaat van Rikkert. op 14 maart 2018, 21:17Oh, had em zelf niet door Google gehaald. Had ik misschien wel moeten doen. Wel een hele makkelijke zo....
En nee, geen Camaro, alhoewel ook mooie auto's.
Oh, had em zelf niet door Google gehaald. Had ik misschien wel moeten doen. Wel een hele makkelijke zo....
En nee, geen Camaro, alhoewel ook mooie auto's.
Citaat van snowboardsissy op 14 maart 2018, 21:21eerder een oldsmobile
eerder een oldsmobile
Citaat van snowboardsissy op 14 maart 2018, 21:49oohhh. lincoln continental. had bijna een '79 gekocht, alleen beetje slechte staat (roest, slecht sluitende deuren en zilvertape ipv chromen sierstrips)
oohhh. lincoln continental. had bijna een '79 gekocht, alleen beetje slechte staat (roest, slecht sluitende deuren en zilvertape ipv chromen sierstrips)
Citaat van Rikkert. op 14 maart 2018, 21:51Geweldig mooie auto, helaas dat die zo verroest was
Ik zou nog wel zo een willen als in die film, suicide doors, echt geweldig
Geweldig mooie auto, helaas dat die zo verroest was
Ik zou nog wel zo een willen als in die film, suicide doors, echt geweldig