Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 8 november 2017, 21:03Ja, dat was een uitstekende film, meneer @Rikkert.
Het is in elk geval niet 5a0366a1c7403_Screenshot2017-11-08at21_17_58.png10 Cloverfield Lane uit 2016. Geen 8 sterren maar wel een ruime 7.
Ja, dat was een uitstekende film, meneer @Rikkert.
Het is in elk geval niet 5a0366a1c7403_Screenshot2017-11-08at21_17_58.png
10 Cloverfield Lane uit 2016. Geen 8 sterren maar wel een ruime 7.
Citaat van Rikkert. op 8 november 2017, 21:20En ik maar denken dat deze niet zo makkelijk te raden was...
Inderdaad leuke film. Wel een raar einde.
En ik maar denken dat deze niet zo makkelijk te raden was...
Inderdaad leuke film. Wel een raar einde.
Citaat van Meh Meh op 8 november 2017, 23:57Als je een zeer bekende acteur, zoals John Goodman in de afbeelding opneemt en zegt dat de film een jaar oud is, weet ik zonder Google welke film het is.
Twee keer gezien, een keer met een vriendin en een keer terwijl ik nogal lazarus was. Leuke film, maar zoals je al aangeeft, erg vaag einde.
Als je een zeer bekende acteur, zoals John Goodman in de afbeelding opneemt en zegt dat de film een jaar oud is, weet ik zonder Google welke film het is.
Twee keer gezien, een keer met een vriendin en een keer terwijl ik nogal lazarus was. Leuke film, maar zoals je al aangeeft, erg vaag einde.
Citaat van Meh Meh op 9 maart 2018, 00:25Ach een oud topic. Het was mijn beurt notabene. Ik zal het simpel houden. Als mijn beurt voorbij is, zal ik niet op het nieuwe filmfragment duiken als Shitlock Holmes, das niet leuk.
Ach een oud topic. Het was mijn beurt notabene. Ik zal het simpel houden. Als mijn beurt voorbij is, zal ik niet op het nieuwe filmfragment duiken als Shitlock Holmes, das niet leuk.
Citaat van Duken op 9 maart 2018, 16:18Leukkk!!!! Topic weer in leven. De winnaar zou linkes moeten krijgen van iedereen die meedoet
op het bericht met het juiste antwoord natuurlijk.
Maak ik een nieuw plaatje met gewonnen of iets dergelijks.
De film, volgens mij Troy?
Leukkk!!!! Topic weer in leven. De winnaar zou linkes moeten krijgen van iedereen die meedoet op het bericht met het juiste antwoord natuurlijk.
Maak ik een nieuw plaatje met gewonnen of iets dergelijks.
De film, volgens mij Troy?