do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 70 of 184Volgende

Ik ook, weer goed gevonden. :)

Dat is een groot geheim dat wij geiten helaas nooit delen.... :)

Ik zal vanavond, uiterlijk morgen een nieuw fragment plaatsen.

Denk dat je gewoon te veel flims kent @Meh Meh ;)

Helemaal correct Meneer Rikkert. ;) Ik kijk veel films en series, meestal via Popcorn Time.
De reclames en alle BN balletjes op de reguliere TV, ik kon er echt niet meer tegen.
Ik geloof dat ik ooit het Gordon-Patrica Paay syndroom heb opgelopen.
Het enige wat daar tegen helpt is de kabel uit de TV trekken.

Lol zo heet dat syndroom dus :)

Hoewel ik heb genoten van de avonturen van Geer en goor heb ik er ook geen behoefte meer aan. ^_^

Oh mij God man! :P Vrijwillig naar Geer en Goor kijken. Ik weet dat half Nederland er naar kijkt. Ik ging laatst in de regen een half uur roken om eraan te ontsnappen terwijl ik bij mijn opa en oma was. Ik snap het gewoon niet, waarom kijken mensen ernaar? Waarom kijken mensen s'nachts naar Danielle Nienhuis, een volgens eigen zeggen 'gecertificeerd medium' die je in contact gaat brengen met een overleden familielid? Hoe is het mogelijk dat AstroTV bestaansrecht heeft. Ik begrijp niet dat mensen daar interesse in hebben. Maar ja, ik ben een autistische geit, ik hoef mensen niet altijd te begrijpen en zij mij niet... :D

Deze Rambam Astro TV aflevering vind ik toevallig net, ga ik nu even kijken:

Nieuw fragment volgt zo, anders morgenmiddag/avond!

Nieuwe scene! Meerdere genres, waaronder komedie.

Grappige toevoeging over deze afbeelding; Als je de onderstaande afbeelding opzoekt middels Google reverse image search krijg je de film Room te zien. Dat is al 6 keer eerder voorgekomen in dit topic, terwijl het niet klopt!
Schijnbaar vindt Google's AI Room (2015) net zo goed als ik... Beeldschoon drama, fantastisch neergezet, erg ontroerend.

filmpje-raden-eastwood.png

Ik ga geduldig wachten op de hint :whistle:

Het tweede genre is misdaad @Rikkert;)

Ziet er uit als een soort gevangenis / psychische centrum. Stoelen voelen recent .... De flyer toont aan in het heden / verleden  .

Even googlen :)

Ps. Dat Google room aangeeft viel mij ook al op met een aantal films. Gekke Google

VorigePage 70 of 184Volgende