Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Rikkert. op 20 juli 2017, 20:09Valsspeler!!!
8 uur geleden zei Meh Meh:Bedankt! Ik zal de volgende keer zonder Google raden, dan is het een heel stuk lastiger...
Valsspeler!!!
8 uur geleden zei Meh Meh:Bedankt! Ik zal de volgende keer zonder Google raden, dan is het een heel stuk lastiger...
Citaat van Duken op 20 juli 2017, 20:30Ik wordt gek, maak elke keer eigen screenshots van een film. Gooi er allemaal meuk doorheen en nog kan ik het achterhalen door Google....
Ik wordt gek, maak elke keer eigen screenshots van een film. Gooi er allemaal meuk doorheen en nog kan ik het achterhalen door Google....
Citaat van Meh Meh op 20 juli 2017, 20:3216 minuten geleden zei Rikkert.:Valsspeler!!!
Ja, ja. Alle middelen heiligen het doel! En mijn doel is winnen.
Uitstekende @Duken Ik weet het niet. Maar is het toevallig Star Wars: The Force Awakens?
16 minuten geleden zei Rikkert.:Valsspeler!!!
Ja, ja. Alle middelen heiligen het doel! En mijn doel is winnen.
Uitstekende @Duken Ik weet het niet. Maar is het toevallig Star Wars: The Force Awakens?
Citaat van Meh Meh op 20 juli 2017, 20:342 minuten geleden zei Duken:Ik wordt gek, maak elke keer eigen screenshots van een film. Gooi er allemaal meuk doorheen en nog kan ik het achterhalen door Google....
Ach nee! Ik zweer je bij alles, ik heb Google echt niet gebruikt! En nog raad ik het.
Ik ben een geniale geit....Probeer het nog een keer svp.
2 minuten geleden zei Duken:Ik wordt gek, maak elke keer eigen screenshots van een film. Gooi er allemaal meuk doorheen en nog kan ik het achterhalen door Google....
Ach nee! Ik zweer je bij alles, ik heb Google echt niet gebruikt! En nog raad ik het.
Ik ben een geniale geit.... Probeer het nog een keer svp.
Citaat van Duken op 20 juli 2017, 20:34Yes dat was hem. Jou beurt @Rikkert.
Het werkt simpel: Iemand plaatst een eigen filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
Yes dat was hem. Jou beurt @Rikkert.
Het werkt simpel: Iemand plaatst een eigen filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
Citaat van Meh Meh op 20 juli 2017, 20:351 minuut geleden zei Rikkert.:Star Wars the Force Awakens?????
Ja, maar ik raadde het eerst en hij moet een andere plaatsen. Deze kwam voor in Google.
Ze indexeren alles tegenwoordig. Iedere film staat online en zelfs dat indexeren ze frame voor frame...
1 minuut geleden zei Rikkert.:Star Wars the Force Awakens?????
Ja, maar ik raadde het eerst en hij moet een andere plaatsen. Deze kwam voor in Google.
Ze indexeren alles tegenwoordig. Iedere film staat online en zelfs dat indexeren ze frame voor frame...