wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 61 of 184Volgende

De acteur op de voorgrond komt mij bekend voor... Maar ik kan niet op zijn naam komen.
Ik dacht even dat het Mark Ruffalo was, een van de acteurs die de Hulk speelde.

2014, horror, actie, scene op een schip, waarschijnlijk militairen op de achtergrond.
Waar gaan ze naar toe? 

de zee op.

niet echt een hint maar wel een antwoord, meer wordt niet duidelijk in de film.

Hmmm... Lastig. Als ik mij herinner waar ik die acteur op de foto van herken weet ik het zo. Knap irritant.

Horror. Waarom? Ik neem aan dat er geen aliens of zeemonsters in de film zitten anders is het ook een SF.

beetje in het zombie genre gebleven.

wel knap als je die acteur herkent, maar dat is weer afhankelijk van filmsmaak, hij is niet amerikaans.

Niet nodig, ik weet het. En als ik mij vergis dan eet ik de DVD hoes op. En de DVD mits die niet te hard is.

Het is [REC] 4: Apocalipsis (2014)

Op 28-6-2017 om 13:26 zei Meh Meh:

:lol:

Ja maar alleen gekookt en met een lekker sausje. Anders begin ik er niet aan. ;)

sausje is niet nodig en koken ook niet. is inderdaad rec 4.

gisteren gekeken, vond hem een beetje tegenvallen. deel 1 en 2 waren beter.

Dat is lekker dan! Ik heb Freddy got Fingered al in de slowcooker zitten en ik heb uren besteed aan een speciale filmsaus voor bij de hoes. Balen dit... :cry:
-Toevoeging, filmsaus, toen ik het typte dacht ik dat zou een mooie .nl domeinnaam zijn! Maar die blijkt natuurlijk al geregisteerd te zijn. Ook balen... :cry:

De recenties zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Een vervolg is maar zelden beter dan het orgineel.
Ik zal vanavond een nieuw film fragment plaatsen.

VorigePage 61 of 184Volgende