Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Duken op 29 mei 2017, 20:20Ja die film staat mij of steeds altijd bij. Wat een sterk en bizar verhaal.
Ik moest er aan denken ivm de inktplaat aan de muur.
Ja die film staat mij of steeds altijd bij. Wat een sterk en bizar verhaal.
Ik moest er aan denken ivm de inktplaat aan de muur.
Citaat van Meh Meh op 29 mei 2017, 21:21De film kwam 138 jaar na de geboorte van Albert Einstein uit.
Hij is 1 jaar voor de uitgave geproduceerd. Zover ik weet heeft de film trouwens niets te maken met Einstein.Er speelt een redelijk bekende Britse acteur in mee. En het genre is horror. De recenties zijn tot dusver erg goed voor een horrorfilm.
De film kwam 138 jaar na de geboorte van Albert Einstein uit.
Hij is 1 jaar voor de uitgave geproduceerd. Zover ik weet heeft de film trouwens niets te maken met Einstein.
Er speelt een redelijk bekende Britse acteur in mee. En het genre is horror. De recenties zijn tot dusver erg goed voor een horrorfilm.
Citaat van Demo op 30 mei 2017, 06:329 uur geleden zei Barkie:De film kwam 138 jaar na de geboorte van Albert Einstein uit.
Stel je eenvoudig vraag, krijg je dit
9 uur geleden zei Barkie:De film kwam 138 jaar na de geboorte van Albert Einstein uit.
Stel je eenvoudig vraag, krijg je dit
Citaat van Meh Meh op 30 mei 2017, 07:22Oh, oh, oh, mot ik alles weer voorkauwe... het is me toch wat.
Gemaakt in 2016, uitgebracht in 2017. Horror. Britse acteur. Ik zal vanmiddag een nieuwe plaatsen!
Oh, oh, oh, mot ik alles weer voorkauwe... het is me toch wat.
Gemaakt in 2016, uitgebracht in 2017. Horror. Britse acteur. Ik zal vanmiddag een nieuwe plaatsen!
Citaat van Demo op 30 mei 2017, 07:39Gokje is het : Rings (2017) ?
Gokje is het : Rings (2017) ?
Citaat van Demo op 30 mei 2017, 10:01Is het dan deze film ? The Autopsy of Jane Doe
Deze film ben ik toevallige net aan het downloaden...
![]()
Is het dan deze film ? The Autopsy of Jane Doe
Deze film ben ik toevallige net aan het downloaden...
Citaat van Meh Meh op 30 mei 2017, 20:41Ja, dat is hem!Gemaakt in 2016, 138 jaar na de geboorte van Albert Einstein uitgekomen. In 2017 dus.
![]()
Ik dacht, ik maak het iets lastiger, dan moet men Googlen voor het antwoord.
De bekende acteur is natuurlijk Brian Cox en de horror film gaat over de autopsie op een overleden vrouw.
Ik heb 'm ook gedownload. Zou 'm nu wel willen kijken maar dan krijg ik waarschijnlijk nog vreemdere dromen dan gewoonlijk...Dan is het nou jouw beurt weer!
Ja, dat is hem!Gemaakt in 2016, 138 jaar na de geboorte van Albert Einstein uitgekomen. In 2017 dus.
Ik dacht, ik maak het iets lastiger, dan moet men Googlen voor het antwoord.
De bekende acteur is natuurlijk Brian Cox en de horror film gaat over de autopsie op een overleden vrouw.
Ik heb 'm ook gedownload. Zou 'm nu wel willen kijken maar dan krijg ik waarschijnlijk nog vreemdere dromen dan gewoonlijk...
Dan is het nou jouw beurt weer!