Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 23 mei 2017, 19:32Gijs Scholten van Aschat in Redivider (2017)
Weet ik dankzij Google...Sorry... Ik ga nu even een paar uur in de strafhoek staan met mijn ezelhoed op.
Gijs Scholten van Aschat in Redivider (2017)
Weet ik dankzij Google... Sorry... Ik ga nu even een paar uur in de strafhoek staan met mijn ezelhoed op.
Citaat van Demo op 23 mei 2017, 19:356 minuten geleden zei Barkie:Weet ik dankzij Google...
Sorry... Ik ga nu even een paar uur in de strafhoek staan met mijn ezelhoed op.
Tygo Gernandt was acteur
De film was wel goed.
Voor hete vuren won hij een Gouden Kalf voor zijn rol van Maikel Verheije in de film Van God Los (2003). In 2005 won hij opnieuw een Gouden Kalf, voor Het schnitzelparadijs, maar ditmaal ging het om een bijrol en moest hij de prijs met vier medespelers delen.
6 minuten geleden zei Barkie:Weet ik dankzij Google...
Sorry... Ik ga nu even een paar uur in de strafhoek staan met mijn ezelhoed op.
Tygo Gernandt was acteur
De film was wel goed.
Voor hete vuren won hij een Gouden Kalf voor zijn rol van Maikel Verheije in de film Van God Los (2003). In 2005 won hij opnieuw een Gouden Kalf, voor Het schnitzelparadijs, maar ditmaal ging het om een bijrol en moest hij de prijs met vier medespelers delen.
Citaat van Meh Meh op 23 mei 2017, 19:38Ha, dan weet ik het nu wel! Misschien... Boy 7 (2015)?
Ha, dan weet ik het nu wel! Misschien... Boy 7 (2015)?
Citaat van Demo op 23 mei 2017, 19:4412 minuten geleden zei Barkie:Misschien... Boy 7 (2015)?
Is dat een film die hier in Nederland nog mot uit komen?
Meneer heeft zelf jarenlang een drugsverslaving gehad.
(Kill Switch 2017)
12 minuten geleden zei Barkie:Misschien... Boy 7 (2015)?
Is dat een film die hier in Nederland nog mot uit komen?
(Kill Switch 2017)
Citaat van Duken op 23 mei 2017, 19:55Wat een gezelligheid hier.
Ga ik zeker doen puppy! Nu eerst even de hond uitlaten en daarna onder de wol. Morgen ochtend maak ik een screenshot.
Wat een gezelligheid hier.
Ga ik zeker doen puppy! Nu eerst even de hond uitlaten en daarna onder de wol. Morgen ochtend maak ik een screenshot.
Citaat van Demo op 23 mei 2017, 19:582 minuten geleden zei Duken:Morgen ochtend maak ik een screenshot.
We kijken met zn alle naar uit dan
2 minuten geleden zei Duken:Morgen ochtend maak ik een screenshot.
We kijken met zn alle naar uit dan
Citaat van Meh Meh op 23 mei 2017, 19:59Redivider (2017) is de officiële benaming van de film Kill Switch. Ik had het dus wel goed! (het staat ook boven op de trailer die ik geplaatst heb)
Maar om eerlijk te zijn geef ik graag mijn beurt aan Duken, ik heb momenteel zo 1-2-3 geen films waar ik een screenshot van kan maken en ik ben al veel te vaak aan de beurt.
Redivider (2017) is de officiële benaming van de film Kill Switch. Ik had het dus wel goed! (het staat ook boven op de trailer die ik geplaatst heb)
Maar om eerlijk te zijn geef ik graag mijn beurt aan Duken, ik heb momenteel zo 1-2-3 geen films waar ik een screenshot van kan maken en ik ben al veel te vaak aan de beurt.
Citaat van Meh Meh op 23 mei 2017, 20:0217 minuten geleden zei puppy:
(Kill Switch 2017)
Maar het is een grof schandaal!
Een grof schandaal!
Heb ik daarvoor 5 hele minuten zitten zoeken...
Welterusten allemaal ik ga mijn mand eens opzoeken.
17 minuten geleden zei puppy:
(Kill Switch 2017)
Maar het is een grof schandaal! Een grof schandaal!
Heb ik daarvoor 5 hele minuten zitten zoeken...
Welterusten allemaal ik ga mijn mand eens opzoeken.
Citaat van Demo op 23 mei 2017, 20:0327 minuten geleden zei Barkie:Misschien... Boy 7 (2015)?
Ik had over die film .....
https://www.moviemeter.nl/film/1113284
Alternatieve titel: Redivider
27 minuten geleden zei Barkie:Misschien... Boy 7 (2015)?
Ik had over die film .....
https://www.moviemeter.nl/film/1113284
Alternatieve titel: Redivider