Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van William op 25 maart 2017, 10:28Een tip en extra afbeelding
Een bepaald personage uit deze film, wordt al 17 jaar gepeeld door een bekende acteur.
![]()
Een tip en extra afbeelding
Een bepaald personage uit deze film, wordt al 17 jaar gepeeld door een bekende acteur.
Citaat van William op 27 maart 2017, 06:3111 uur geleden zei Duken:LOGANN!!! Geweldige vet character is dat ook
Dat is de film toch?
Helemaal goed. Deze week ga ik hem eens bekijken.
Op bovenstaande afbeelding zie je normaal het gezicht van Hugh Jackman in de spiegel. Om het toch net iets moeilijker te maken, heb ik zijn gezicht van de spiegel afgeveegd
11 uur geleden zei Duken:LOGANN!!! Geweldige vet character is dat ook
Dat is de film toch?
Helemaal goed. Deze week ga ik hem eens bekijken.
Op bovenstaande afbeelding zie je normaal het gezicht van Hugh Jackman in de spiegel. Om het toch net iets moeilijker te maken, heb ik zijn gezicht van de spiegel afgeveegd
Citaat van Duken op 27 maart 2017, 07:16Aaa vandaar, Anders wist ik het natuurlijk allang
Mijn beurt!
![]()
Een geweldige film in de laatste maanden van het jaar.
Aaa vandaar, Anders wist ik het natuurlijk allang Mijn beurt!
Een geweldige film in de laatste maanden van het jaar.
Citaat van William op 27 maart 2017, 07:28Oef, daar is ...... nog erg jong. Ik weet welke film het is, maar ik sla een rondje over. Andere leden moeten natuurlijk ook een kans krijgen
Oef, daar is ...... nog erg jong. Ik weet welke film het is, maar ik sla een rondje over. Andere leden moeten natuurlijk ook een kans krijgen
Citaat van Demo op 27 maart 2017, 10:113 uur geleden zei Monkie:Om het toch net iets moeilijker te maken, heb ik zijn gezicht van de spiegel afgeveegd
O ja daarom kwam ik er niet op...
3 uur geleden zei Monkie:Om het toch net iets moeilijker te maken, heb ik zijn gezicht van de spiegel afgeveegd
O ja daarom kwam ik er niet op...