Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Duken op 3 mei 2017, 19:01Nog nooit gezien, met mijn 34 jaar oud heb ik net de film gemist
hij ziet er ook niet erg lief uit hehe.
Nog nooit gezien, met mijn 34 jaar oud heb ik net de film gemist hij ziet er ook niet erg lief uit hehe.
Citaat van Meh Meh op 3 mei 2017, 19:19Die film heb ik ook gezien, mijn God, wat een gedrocht van een film! Was echt niet om aan te zien.
De ratings zijn goed maar ik vond het een ontzettend stoffige film.
Terwijl John Malkovich en Willem Dafoe twee van mijn favoriete acteurs zijn.
Die film heb ik ook gezien, mijn God, wat een gedrocht van een film! Was echt niet om aan te zien.
De ratings zijn goed maar ik vond het een ontzettend stoffige film.
Terwijl John Malkovich en Willem Dafoe twee van mijn favoriete acteurs zijn.
Citaat van Meh Meh op 4 mei 2017, 09:415 minuten geleden zei Draakie:Toch weer zoeken op Google naar de afbeelding maar helaas. Nog niks kunnen vinden.
Ja, nou is het alleen voor de echte filmfreaks te raden!
Monkie, kan je een hint geven? Ik weet het ook niet. En met Bing en Altavista kan ik ookal niets achterhalen.
5 minuten geleden zei Draakie:Toch weer zoeken op Google naar de afbeelding maar helaas. Nog niks kunnen vinden.
Ja, nou is het alleen voor de echte filmfreaks te raden!
Monkie, kan je een hint geven? Ik weet het ook niet. En met Bing en Altavista kan ik ookal niets achterhalen.
Citaat van Demo op 4 mei 2017, 11:3119 uur geleden zei Monkie:Inderdaad een goede film. Wordt weer eens tijd dat ik hem ga kijken.
Geef me een gil waar dat ik 'm kan download kan, via natuurlijk de nieuwsgroepen..
19 uur geleden zei Monkie:Inderdaad een goede film. Wordt weer eens tijd dat ik hem ga kijken.
Geef me een gil waar dat ik 'm kan download kan, via natuurlijk de nieuwsgroepen..
Citaat van Meh Meh op 4 mei 2017, 11:34
2 minuten geleden zei puppy:Geef me een gil waar dat ik 'm kan download kan, via natuurlijk de nieuwsgroepen..
Zoek even met nzbserver.com Puppy, er staat een DVD en een DIVX versie op.
Ik mag hier geen links naar NZB bestanden plaatsen.
2 minuten geleden zei puppy:Geef me een gil waar dat ik 'm kan download kan, via natuurlijk de nieuwsgroepen..
Zoek even met nzbserver.com Puppy, er staat een DVD en een DIVX versie op.
Citaat van Demo op 4 mei 2017, 11:3711 minuten geleden zei Barkie:een DVD en een DIVX versie op.
Ja dat bedoel ik niet, zoek een bluray versie...
Ik mag hier geen links naar NZB bestanden plaatsen. Vind ik leuk
En ja das mijn bekend dat het niet mag
11 minuten geleden zei Barkie:een DVD en een DIVX versie op.
Ja dat bedoel ik niet, zoek een bluray versie...
Vind ik leuk
En ja das mijn bekend dat het niet mag
Citaat van William op 4 mei 2017, 11:40Hint:
Banden met de maffia en verder is deze persoon gek op cijfertjes.
3 minuten geleden zei puppy:Ja dat bedoel ik niet, zoek een bluray versie...
Ik heb zelf de blu-ray versie (720P) van de film. Ik stuur zo wel een mail.
Hint:
Banden met de maffia en verder is deze persoon gek op cijfertjes.
3 minuten geleden zei puppy:Ja dat bedoel ik niet, zoek een bluray versie...
Ik heb zelf de blu-ray versie (720P) van de film. Ik stuur zo wel een mail.
Citaat van Demo op 4 mei 2017, 11:454 minuten geleden zei Monkie:k heb zelf de blu-ray versie (720P) van de film. Ik stuur zo wel een mail.
Oké bedankt daarvoor
4 minuten geleden zei Monkie:k heb zelf de blu-ray versie (720P) van de film. Ik stuur zo wel een mail.
Oké bedankt daarvoor