Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van louis1970 op 29 juli 2021, 00:131 minuut geleden zei Nobody:Jup correct
Mijn eerste ingeving ging al gelijk naar Charles Bronson , Maar ging fout door dunken zijn vraag . Ik dacht dat het een hint was 😄
1 minuut geleden zei Nobody:Jup correct
Mijn eerste ingeving ging al gelijk naar Charles Bronson , Maar ging fout door dunken zijn vraag . Ik dacht dat het een hint was 😄
Citaat van louis1970 op 30 juli 2021, 10:32Horror / Mystery uit 1980
Hint : een schrijver wordt aangenomen voor een baan als huismeester.
Horror / Mystery uit 1980
Hint : een schrijver wordt aangenomen voor een baan als huismeester.
Citaat van Nobody op 30 juli 2021, 12:402 uur geleden zei louis1970:Hint : een schrijver wordt aangenomen voor een baan als huismeester.
Ik denk The Shining met (Jack Nicholson)
![]()
2 uur geleden zei louis1970:Hint : een schrijver wordt aangenomen voor een baan als huismeester.
Ik denk The Shining met (Jack Nicholson)
Citaat van louis1970 op 30 juli 2021, 13:491 uur geleden zei Nobody:Ik denk The Shining met (Jack Nicholson)
![]()
Ja Dat is Hem 😃
1 uur geleden zei Nobody:Ik denk The Shining met (Jack Nicholson)
![]()
Ja Dat is Hem 😃
Citaat van Nobody op 30 juli 2021, 14:30Het zorgen van zorgen voor zijn geestelijk gehandicapte broer kan best zwaar zijn....
Tis best een moeilijke filmfragment, geef ik vlot toe
Het zorgen van zorgen voor zijn geestelijk gehandicapte broer kan best zwaar zijn....
Citaat van louis1970 op 30 juli 2021, 14:398 minuten geleden zei Nobody:Het zorgen van zorgen voor zijn geestelijk gehandicapte broer kan best zwaar zijn....
![]()
What's Eating Gilbert Grape (1993)
8 minuten geleden zei Nobody:Het zorgen van zorgen voor zijn geestelijk gehandicapte broer kan best zwaar zijn....
![]()
What's Eating Gilbert Grape (1993)
Citaat van Nobody op 30 juli 2021, 14:422 minuten geleden zei louis1970:What's Eating Gilbert Grape (1993)
In één keer goed, heb je die film pas nog gezien?
2 minuten geleden zei louis1970:What's Eating Gilbert Grape (1993)
In één keer goed, heb je die film pas nog gezien?
Citaat van louis1970 op 30 juli 2021, 14:45Zojuist zei Nobody:In één keer goed, heb je die film pas nog gezien?
Ha Ha 😃 nee dat niet maar kon hem wel
Zojuist zei Nobody:In één keer goed, heb je die film pas nog gezien?
Ha Ha 😃 nee dat niet maar kon hem wel