Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 18 april 2019, 18:37de verre voorloper van cobra kai
ik bedoelde inderdaad de eerste hellraiser
de verre voorloper van cobra kai
ik bedoelde inderdaad de eerste hellraiser
Citaat van Meh Meh op 18 april 2019, 20:374 uur geleden zei Duken:Ik ga wel
In deze film leert een jongen auto wassen terwijl dat in eerste instantie niet nodig lijkt..,..
Jesus C, @snowboardsissy heeft 'm al geraden @Duken 😁
Is het de originele versie uit 1984 of de remake met Jaden Smith, de zoon van Will Smith uit 2010?
4 uur geleden zei Duken:Ik ga wel
In deze film leert een jongen auto wassen terwijl dat in eerste instantie niet nodig lijkt..,..
Jesus C, @snowboardsissy heeft 'm al geraden @Duken 😁
Is het de originele versie uit 1984 of de remake met Jaden Smith, de zoon van Will Smith uit 2010?
Citaat van snowboardsissy op 18 april 2019, 21:12ik heb nog niets geraden, ik stel alleen maar een vraag met een evt verdere hint zodat anderen ook mee kunnen raden.
ik heb nog niets geraden, ik stel alleen maar een vraag met een evt verdere hint zodat anderen ook mee kunnen raden.
Citaat van Duken op 18 april 2019, 21:21Sjonge jonge..... Heb ik dat. Zitten hier de meest grote film fans
![]()
Hoezo denken jullie aan karate kid bij autowas
wel goed natuurlijk. Maar knap knap. Respect heren.
ik ga lekker nog een keer.....jullie raden toch alles
![]()
hint!
in deze film komen er meer door water....
als je het gelijk weet mag je jezelf wel film koning noemen. 🥰
Sjonge jonge..... Heb ik dat. Zitten hier de meest grote film fans
Hoezo denken jullie aan karate kid bij autowas wel goed natuurlijk. Maar knap knap. Respect heren.
ik ga lekker nog een keer.....jullie raden toch alles
hint!
in deze film komen er meer door water....
als je het gelijk weet mag je jezelf wel film koning noemen. 🥰
Citaat van snowboardsissy op 19 april 2019, 05:46
Citaat van Meh Meh op 19 april 2019, 07:09Shid.... ik dacht dat ik 'm had maar @snowboardsissy was mij voor. 😐
Shid.... ik dacht dat ik 'm had maar @snowboardsissy was mij voor. 😐